ua en ru

Майже 24 тис. клієнтів "Хмельницькгаз Збуту" користуються Viber-ботом

Майже 24 тис. клієнтів "Хмельницькгаз Збуту" користуються Viber-ботом Ілюстративне фото (dtek.com)

Користувачі чат-боту нещодавно отримали можливість завантажувати рахунки за доставку газу у форматі PDF

З початку року до чат-боту 7104ua у Viber долучились 6 тис. клієнтів "Хмельницькгаз Збуту". Наразі таких користувачів вже 24 тисячі. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Цей канал дистанційного керування особовим рахунком дозволяє клієнтам компанії передавати показання лічильника, контролювати стан свого особового рахунку та платити за газ та за його доставку. Окрім того, з одного акаунта у Viber можна зареєструвати одразу п'ять особових рахунків", - йдеться у повідомленні.

У прес-службі зазначили, що користувачі чат-боту 7104ua у Viber нещодавно отримали нову додаткову функцію цього додатку: можливість завантажувати рахунки за доставку газу у форматі PDF і відразу здійснювати оплату з мінімальною комісією.

За словами прес-служби, стати користувачем чат-боту 7104ua у Viber може кожен клієнт "Хмельницькгаз Збуту". Для цього достатньо відсканувати QR-код. Після цього можна сплачувати за газ та за його доставку з будь-якої точки в режимі 24/7, бачити рух коштів, обирати комісію при сплаті у найзручнішому сервісі, а також здійснювати усі операції в безпечному режимі.

"Даний сервіс стає дедалі популярнішим серед наших клієнтів, - інформує директор "Хмельницькгаз Збуту" Андрій Левицький. – Адже лише за короткий час майже 24 тис. подолян встановили даний додаток та виключно дистанційно контактують зі своєю газопостачальною компанією і не мають потреби відвідувати центри обслуговування та стояти у чергах. Адже чат-боту 7104ua у Viber - це дійсно зручно, просто та швидко".

У прес-службі також зазначили, що найпопулярнішим онлайн-сервісом, як і раніше, залишається "Особистий кабінет", в якому можна зареєструватися на сайті 104.ua. "Адже він має ще більш широкий функціонал, і, окрім передачі показань лічильника та оплати за газ, дає можливість клієнтам надіслати повідомлення газовій компанії та замовити зворотний дзвінок Контакт-центру, завантажити та роздрукувати квитанції не лише на оплату газу, а також його доставку. Тож наразі уже близько 110 тис. подолян успішно користуються Особистим кабінетом на сайті 104.ua та мають цілодобовий доступ до власного рахунку", - йдеться у повідомленні.