ua en ru

21 квітня в Києві відбудеться Головна подія інтернет-маркетингу в Україні – WebPromoExpertsDay

21 квітня в Києві відбудеться Головна подія інтернет-маркетингу в Україні – WebPromoExpertsDay

21 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе унікальну для України кейс-конференцію «WebPromoExpertsDay». Можна довго набивати шишки самостійно, а можна дізнатися кращий досвід експертів інтернет-маркетингу і просто використовувати його в своєму бізнесі. Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрала кращих з кращих в області SMM, SEO, контекстної реклами, контент-маркетингу, копірайтингу, юзабіліті і email-маркетингу. Фішка конференції - парні виступи «Агентство/сервіс + Клієнт», що дозволить комплексно розкрити задачі, результати і те як вони досягалися!

Вас чекають доповіді-кейси від УкрСиббанк, TUI, Яндекс, CoralTravel, Фармак, Вконтакте, Templatemonster, ВУСО, Прага, Sendpulse, METRO, Lenovo, Netpeak,LeBoutique, ЛУН.ua, Kärcher, Ощадбанк і інші!

Мета цієї конференції – поділитися реальним досвідом кращих експертів, практиків у сфері інтернет-маркетингу. Розповісти про працюючих інструментах, перевірених на практиці.

Для кого вона?

  • Для власників бізнесу — у Вас є сайт, але він не приносить продажів, і Ви розумієте, що топчетесь на місці;
  • Якщо Ви починаєте бізнес з нуля або плануєте і не знаєте з чого почати;
  • Для маркетологів — Ви знаєте інструменти просування в інтернеті, але не розумієте як комплексно їх використовувати і як побудувати контент-стратегію;
  • Для менеджерів онлайн-проекту — не знаєте як досягти поставлені показники продажів

Ви отримаєте:

  • 24 доповіді з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
  • 2 потоки: «Інструменти просування» і «Інструменти комунікацій»;
  • 8 годин, які заощадять вам місяці і гроші;
  • 2 кави-брейки та обід з можливістю неформально поспілкуватися і задати питання спікерам;
  • подарунки і бонуси від організаторів та партнерів.

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

ПОТІК: Інструменти просування

  1. Трафік по копійці. Кейс просування Укрсиббанку в органічному пошуку (Антон Воронюк/Міла Дорошенко)
  2. Як залучити цільовий трафік для сезонного бізнесу з мережі. Кейс CoralTravelUkraine(Тарас Вируцкий/Тетяна Помаранская)
  3. Як вивести 4000 запитів в ТОП 1 органічного пошуку. Кейс TUI Ukraine(Артем Гидин/Роман Керакосян)
  4. Трансформується чи промо в бізнес модель. Кейс Digitalфарм(Юрій Маркевич)
  5. Як стратегічне планування дозволяє поліпшити показники в контекстній рекламі. Кейс мережа ресторанів Sezamfood і ShashlikYan(Олег Піддубний/Володимир Аганесян)
  6. Нюанси роботи наскрізний аналітики і синхронізація цілей реклами з бізнес-цілями клієнта. Кейс 4TV.com.ua (Сергій Шилингов/Герус Сергій)
  7. Контент просування для малого бізнесу. Кейс "Польський Клуб" (Артем Пилипець/Раїса Асланян)
  8. ТаргетингВКонтакте, продаж квитків на кіберспортивний турнір. Кейс StarLadder(Наталія Якуніна/Степан Шульга)
  9. Як отримувати заявки у сфері експертно-правової оцінки (послуги БТІ, видача техпаспортів, введення в експлуатацію) від 1,96$. Кейс Lexstatus(Сергій Щербаков/Денисова Вікторія)
  10. Як можна вимірювати ефективність тематичних сайтів. Кейс MMR (Андрій Осипов/ Ганна Ятель)
  11. Просування у висококонкурентних нішах на прикладі сервісів ЛУН.иа (Олег Искевич)
  12. Досвід залучення міжнародних клієнтів. Кейс Templatemonster(Давид Браун)

ПОТІК: Інструменти комунікацій

  1. ТОП-3 каналів комунікації з споживачем в інтернет маркетингу. Кейс WebPromoExperts (Ольга Онікієнко/Сергій Желепа)
  2. Збільшуємо ефективність лендинга в 2 рази. Кейс СК «ВУСО» (Денис Каплунов/ Дмитро Соколов)
  3. Вірус в дії: як змусити 200 тис жінок задуматися про здоров'я. Кейс VerumClinic (Юлія Демцова/Олена Черненко)
  4. Lenovo. Як почути не тільки хейтеров. Кейс проекту "Inspiredbypeople" (Станіслав Стояцкий/Марина Дорошенко)
  5. Комунікації тематичного проекту. (Михайло Фидченко/Євген Шпитко)
  6. Як зібрати 5.000 людей на оффлайн захід за допомогою Facebook? Кейс: Ресторан «ПРАГА» (Сергій Вичев)
  7. #ощадбанкдіє. Як Digital допомагає вирішити комунікаційні завдання банку (Євген Шевченко/Олена Ковальська)
  8. Індивідуальний підхід до 1 000 000 клієнтів. Кейс METRO(Оксана Куликова)
  9. 7 складових успіху візуального контенту - як правильно підбирати зображення. Кейс Bebivita (Михайло Хейна/Дмитро Мозковий)
  10. Подієвий маркетинг: як креативно обіграти календар? (Олександр Рись)
  11. Як зробити прибутковим мобільний додаток в e-commerce — кейс шопінг-клубаLeBoutique (Юрій Грузинський/Аліна Франчук)
  12. Система листів для інтернет-магазину. Кейс Funnycases(Олена Мельон)

Вартість участі:

з 01 по 21 квітня - 4000 грн.

у день заходу - 4500 грн.

Встигни придбати квиток за вигідною ціною.

Для всіх читачів знижка 10% промокоду: partners-10

Кількість квитків обмежена!

Організатори і спонсори:«WebPromoExperts», «WebPromo», «SendPulse», «SE Ranking»,«Binotel».

Зареєструватись на конференцію!