У 2017 році аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Криворіжгаз" опрацювала 16,5 тис. заявок від споживачів

НовиниЕнергетика    31.01.2018 - 11:45
Фото: працівники газової служби (cn.104.ua)
Фото: працівники газової служби (cn.104.ua)

Витрати на утримання АДС в 2017 році склали близько 16 млн гривень, а в 2018 році необхідно інвестувати майже 19 млн гривень

Протягом 2017 аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Криворіжгаз" прийняла від споживачів 16,7 тис. заявок, з яких 14,4 тис. - про витоки газу. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Найбільш поширеними причинами аварій є самовільне втручання споживачів у систему газопостачання, заміна газових приладів та недотримання вимог безпеки при експлуатації газових приладів.

"Споживачам необхідно дотримуватися простих правил безпеки при використанні газу в побуті, наприклад, неприпустимо використання газової плити для обігріву приміщення, а також користуватися газовими колонками і котлами при відсутності тяги", - говорить головний інженер ПАТ "Криворіжгаз" Терентьєва Марина.

Сьогодні споживачів газу Кривого Рогу і Криворізького району цілодобово обслуговує 11 бригад служби "104". Для забезпечення роботи аварійної служби газу, у зв'язку з зростанням вартості на паливно-мастильні на 23% та інші витратні матеріали, необхідні для локалізації та ліквідації аварійних ситуацій, обсяг фінансування служби АДС зараз вимагає збільшення.

Видатки на утримання АДС в 2017 році склали близько 16 млн гривень, а в 2018 році, враховуючи потреби аварійно-диспетчерської служби, компанії необхідно інвестувати майже 19 млн гривень. В діючому тарифі на розподіл газу передбачено лише 71% від цієї суми.

Оптимізація та вдосконалення роботи АДС з метою екстреного реагування в цілодобовому режимі є однією з основних завдань у сфері забезпечення безаварійності та безперебійності газопостачання клієнтів ПАТ "Криворіжгаз".

Автомобілі служби "104" укомплектовані радіозв'язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами. На сьогоднішній день системою GPS-навігації обладнані всі автомобілів служби "104", що дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його на виклик найкоротшим шляхом, або, при необхідності, направити на допомогу додаткову бригаду.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся