Понад 130 тис. клієнтів "Київоблгазу" користуються "Особистим кабінетом"
Найпопулярнішою функцією "Особистого кабінету" є передача показань лічильника
Майже за два роки близько 17% клієнтів ПАТ "Київоблгаз" (понад 130 тис. споживачів) змогли оцінити переваги використання сервісу "Особистий кабінет". Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
Як зазначається, найпопулярнішою функцією "Особистого кабінету" є передача показань лічильника. Минулого місяця з допомогою цього сервісу понад 100 тисяч споживачів передали дані про споживання газу. Показання лічильників одразу потрапляють до автоматизованої бази. Окрім того, в "Особистому кабінеті" споживач може побачити поточний баланс, а також завантажити рахунок.
"Особистий кабінет - це такий собі профіль споживача, який дозволяє йому повністю керувати своїм особовим рахунком, з його допомогою клієнт має змогу вирішити безліч питань дистанційно, без відвідування офісів компанії", - розповідає начальник клієнтського сервісу ПАТ "Київоблгаз" Інна Фудар.
ПАТ "Київоблгаз" також працює над запровадженням і розвитком й інших дистанційних сервісів. Зокрема, мова йде про контакт-центр для телефонних звернень та цілодобової довідкової інформації та короткий номер 7104.