ua en ru

За 10 місяців 2018 року АДС "Криворіжгазу" опрацювала понад 11 тис. заявок від споживачів

За 10 місяців 2018 року АДС "Криворіжгазу" опрацювала понад 11 тис. заявок від споживачів Ілюстративне фото (104.ua)

Споживачів газу Кривого Рогу і Криворізького району цілодобово обслуговує 8 бригад служби "104"

протягом 10 місяців 2018 року аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Криворіжгаз" прийняла від споживачів понад 11 тис. заявок, з яких майже 10 тис. - про витоки газу. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Найбільш поширеними причинами аварій є самовільне втручання споживачів у систему газопостачання, заміна газових приладів та недотримання вимог безпеки при експлуатації газових приладів.

"Споживачам необхідно дотримуватися простих правил безпеки при використанні газу в побуті, наприклад, ні в якому разі не використовувати газову плиту для обігріву приміщення, а також не користуватися газовими колонками і котлами при відсутності тяги. Також категорично заборонено самовільне втручання у систему газопостачання", - говорить головний інженер ПАТ "Криворіжгаз" Марина Терентьєва.

Сьогодні споживачів газу Кривого Рогу і Криворізького району цілодобово обслуговує 8 бригад служби "104". Всі автомобілі служби "104" укомплектовані радіозв'язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами. На сьогоднішній день системою GPS-навігації обладнані всі автомобілів служби "104", що дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його на виклик найкоротшим шляхом, або, при необхідності, направити на допомогу додаткову бригаду.

Оптимізація та вдосконалення роботи АДС з метою екстреного реагування в цілодобовому режимі є однією з основних завдань у сфері забезпечення безаварійності та безперебійності газопостачання клієнтів ПАТ "Криворіжгаз".