"Заступ" веде прозору передвиборчу кампанію, - політолог
Політологи сходяться на думці, що партія "Заступ" одна з небагатьох політичних сил не використовувала у передвиборній кампанії чорний піар. Про це заявив політолог Володимир Цибулько.
Він зазначив, що "Заступ" - партія зовсім нової якості, яка в ході передвиборної кампанії боролася не з опонентами, а виключно за свого виборця.
"За рахунок галузевої спеціалізації "Заступ" успішно увійшов у невеличкі села і селища, де немає аграрної конкуренції в політиці", - говорить політолог.
Цибулько вважає, що особливістю передвиборної кампанії партії була пропозиція реальних реформ простому населенню, а не ведення інформаційної боротьби на столичних телеекранах.
"В експертному середовищі жодного разу не було відзначено використання будь-яких брудних технологій у партії "Заступ", - зазначає Цибулько.