"ВКонтакті" оголосила про запуск рекламної біржі
Найбільша в Росії соціальна мережа "ВКонтакті" запустила рекламну біржу, за допомогою якої рекламодавці зможуть офіційно розміщувати платні оголошення в популярних спільнотах ресурсу. Про це повідомляє "Росія 24".
Про це було оголошено сьогодні вранці в блозі соціальної мережі. Відповідно до заяви рекламодавці вже зараз можуть розміщувати рекламні записи в сотнях найбільших груп і публічних сторінок, підключених до рекламної біржі.
При цьому на даний момент до біржі можуть приєднатися тільки спільноти з денним обхватом аудиторії не менше 100 тис. осіб. Останні ж зможуть дістати доступ до біржі до кінця поточного року.
Адміністрація "ВКонтакті" зазначає, що рекламодавці зможуть скористатися зручними інструментами для управління записами, пошуку відповідних спільнот, а також розширеною статистикою для розрахунку ефективності рекламних кампаній.
Прес-секретар соціальної мережі Георгій Лобушкін прокоментував нову функцію: "Введення офіційної біржі - важливий крок для легалізації ринку реклами, що давно сформувався у спільнотах "ВКонтакті". Нарешті крупні рекламодавці, які раніше ігнорували цей інструмент просування, отримають сервіс звичної якості і прозору схему роботи".
За його словами, комісія за розміщення реклами нараховуватиметься за прогресивною шкалою, але не перевищуватиме 45%. При цьому комісія стягуватиметься з рекламодавців, тоді як спільноти отримуватимуть всю запрошувану суму.
У відповідь на коментарі користувачів, незадоволених високою комісією, засновник "ВКонтакті" Павло Дуров написав в одній з крупних спільнот: "Планка комісії складає від 20% до 45% і включає комісію рекламних агентств, яка досягає 20% сама по собі. Маленькі спільноти віддаватимуть нам і агентствам всього 20%, тобто на них "ВКонтакті" практично нічого не заробляє".