"Укрзалізниця" завершує будівництво центру обслуговування швидкісних поїздів у Харкові

Закінчується капітальна реконструкція технічної станції Харківської вагонної дільниці № 1, ключовим елементом якої є облаштування ремонтно-екіпірувального депо (РЕД) для швидкісних потягів. Про це повідомляє "Укрзалізниця".

"Харківський РЕД - один з двох сучасних високотехнологічних центрів з обслуговування швидкісних електропоїздів, які створюються у пунктах обертання експресів (перше депо такого рівня зводиться "з нуля" на станції Дарниця в Києві). Нові центри якісно відрізняються від існуючих в Україні - поїзди в них оглядаються одночасно на трьох рівнях відповідно до новітніми технічними розробками. Всі процеси максимально автоматизовані", - зазначає відомство.

Комплекс включає в себе цех, де буде проходити технічне обслуговування поїздів, а також адміністративну будівлю, де будуть відпочивати і проходити інструктаж поїзні бригади і провідники.

Крім технічної екіпіровки на високому рівні, в новому депо створені умови для роботи більш ніж 250 співробітників: "В адміністративно-побутовому корпусі в розпорядженні фахівців - нові кабінети, актовий зал, музей підрозділу, архів, кімната відпочинку, санітарно-побутові приміщення", - наголошується в повідомленні "Укрзалізниці".

Будівництво нового депо почалося в 2011 р. За цей час на місці старої будівлі депо був побудований новий високотехнологічний комплекс для технічного обслуговування нових поїздів з власними котельнею, компресорною, трансформаторною підстанцією, вакуумно-насосною та пожежною станціями.

Читайте також: "Укрзалізниця" працює над створенням електрифікованої ходи на Крим

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся