Група компаній "Газ Україна" протягом 2013 року має намір сформувати всеукраїнську мережу з 250 АЗС. Дії компанії в роздрібному сегменті будуть залежати від кон'юнктури внутрішнього ринку, зокрема - перспектив розвитку місцевих НПЗ.
"Група буде йти в найбільш привабливі з погляду економіки регіони, насамперед, столицю і промислові центри з високим рівнем споживання нафтопродуктів і розвиненою інфраструктурою. Сьогодні ведуться переговори про придбання НПЗ в Україні і входження в нафтопереробні і нафтовидобувні проекти за межами країни. В залежності від їх загального компанія має намір затвердити стратегію розвитку на найближчі сім років. Відповідно з логістики можливі різні варіанти в середньостроковій перспективі, але в будь-якому разі на наступний рік ставимо завдання вийти на рівень 250 АЗС", - говориться в повідомленні.
Крім того, група має намір увійти в число лідерів внутрішнього ринку і до 2020 року сформувати мережу з 500 АЗС.
Зараз ДК "Газ Україна" контролює близько 150 АЗС, що працюють під різними брендами у всіх регіонах країни. Зокрема, партнерами групи на роздрібному ринку є компанії "Экспогаз", "Автотранс", "Фоб", "Каргаз", "Бест Ойл", "Афган" і ряд інших мереж.
"Газ Україна" - динамічно розвивається український енергетичний холдинг, що спеціалізується на торгівлі зрідженим і природним газами, широким спектром нафтопродуктів і товарів для нафтогазової галузі. Центром корпоративного управління холдингу в даний час є ТОВ "Газ Україна 2009". Компанія реалізує енергоресурси великим і дрібним оптом у всіх регіонах України, використовуючи для їх доставки найбільш ефективні логістичні можливості. У числі партнерів - НАК "Нафтогаз Україна", ВАТ"Укрнафта", ТНК-ВР, Лукойл, ПАТ"Укртатнафта" та інші великі учасники ринку.
Група займає лідируючі позиції на українському ринку оптової торгівлі зрідженим газом. Для формування стійких каналів збуту група з початку 2011 року приступила до створення власної мережі збуту АЗС на території України і на ринках Центральної Європи.