"Євро-2012" не принесе українським готельєрам очікуваного прибутку, - експерти

Чемпіонат Європи з футболу не виправдав надій великих київських готельєрів, які зіткнулися з несподівано низьким попитом на номери з боку уболівальників, зазначають експерти. До того ж "Євро-2012" відлякав ділових клієнтів, на яких трималися дорогі готелі міста.

"Євро-2012" пройде з 8 червня по 1 липня в різних містах України та Польщі. У Києві матчі відбудуться 11, 15, 19, 24 червня і 1 липня. Готельєри чекали підвищеного попиту на номери в ці дати і натхнені фінансовими преференціями з боку українського уряду почали активно будувати готелі в Києві. Зараз міський номерний фонд налічує близько 9,8 тис. кімнат, з яких лише 28% відповідають сучасному стандарту (2,7 тис. номерів), говориться в аналітичному звіті Jones Lang LaSalle Hotels. Але до кінця 2015 року на ринок Києва повинні вийти ще 2,3 тис. номерів високого і середньоцінового рівня. Зростання пропозиції складе 83%.

У 2011 році завантаження київських готелів сучасного стандарту із середньою ціною за номер 266 дол. на добу сягала 62%, у більш доступних за ціною готелів рівень завантаження перевищував 70-75%, відзначають в Jones Lang LaSalle Hotels. У нинішньому році ці показники, здавалося б, повинні були вирости за рахунок "Євро-2012", однак чемпіонат не виправдав надій готельєрів і навіть, навпаки, відлякав основних клієнтів готелів - відряджених. Ділова активність в місті буде знижена через ігри, прогнозують аналітики.

"Бронювання квитків на матчі чвертьфіналу та фіналу, які пройдуть в Києві, здійснюється вкрай повільно, при тому що саме на ці матчі були покладені основні надії міських готелів", - розповідає керівник Jones Lang LaSalle Hotels про Росії і СНД Марина Усенко. Вона додає, що деякі готельєри взагалі не встигли ввести свої об'єкти до "Євро-2012", наприклад Hilton і Holiday Inn.

Тим часом інвестори продовжують будівництво готелів. Зростання пропозиції на ринку якісних готелів при зниженні попиту позначиться на завантаженні готелів, вважає Усенко. "Підвищення конкуренції призведе до цінових війн між готелями і, як результат, до загального зниження операційної рентабельності для всіх готелів міста", - впевнена вона.

"Ми очікуємо тимчасового піку заповнюваності в період чемпіонату, а після "Євро-2012" попит повернеться до свого природного рівня", - відзначає старший директор з розвитку бізнесу Rezidor Даррен Бланчард. Надалі заповнюваність київських готелів, на його думку, залежатиме від макроекономічних чинників, зростання промисловості і торгівлі в Україні в цілому.

Після чемпіонату найбільшою мірою зниження попиту відчують готелі верхньої цінової категорії, вважають у прес-службі Azimut Hotels. Готелі категорії три-чотири зірки мають більш гнучку бізнес-модель і більш затребувані.

Нагадаємо, раніше менеджер, керівник відділу консультацій Ernst & Young з нерухомості в Україні Елеонора Мельник заявляла, що номерний фонд Києва при реалізації поточних готельних проектів до кінця року може збільшитися до більш ніж 2 тис. номерів.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся