ua en ru

"Бритіш Американ Тобакко Україна" збільшила ринкову частку на 1,5% до 18,6%

Компанія "Бритіш Американ Тобакко Україна" станом на кінець першого півріччя 2014 р. збільшила ринкову частку на 1,5% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 18,6%.

Компанія "Бритіш Американ Тобакко Україна" станом на кінець першого півріччя 2014 р. збільшила ринкову частку на 1,5% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 18,6%. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

При цьому відвантаження компанії за період збільшилися на 13% порівняно з першою половиною 2013 року. Протягом шести місяців 2014 року ключові марки Компанії - KENT, Rothmans і "Прилуки" - демонстрували стійке зростання, зокрема, Rothmans зростав найбільш швидкими темпами завдяки успішним нових запусків і загальної популярності сегмента demi slims.

У цілому ж група "Бритіш Американ Тобакко пі.ел.сі" наростила прибуток на 3% порівняно з 2013 роком до 7,78 млрд фунтів стерлінгів (в перерахунку при сталих курсах валют). Загальний обсяг виробництва сигарет групи становив 331 млрд шт., що на 0,3% менше ніж у першому півріччі 2013 року. Ринкова частка групи продовжує збільшуватися на ключових ринках завдяки стійкому зростанню п'яти ключових марок, які приростили 5,7% в обсягах за шість місяців цього року.

"Бритіш Американ Тобакко Україна" - перше підприємство з іноземними інвестиціями у тютюновій галузі України, яке було засноване в 1993 році на базі Прилуцької тютюнової фабрики. В Україні компанія виробляє і продає такі марки сигарет, як: KENT, Rothmans, Vogue, Dunhill, Pall Mall, Lucky Strike, Capri, "Прилуки Особливі", "Козак". Прилуцька тютюнова фабрика експортує продукцію в дев'ять країн: Білорусь, Вірменія, Грузія, Ірак, Молдова, Узбекистан, Азербайджан, Росія та Сінгапур. Усього в компанії працює близько тисячі чоловік.

Група "Бритіш Американ Тобакко пі.ел.сі" посідає друге місце в світі за часткою ринку тютюнових виробів. Портфель марок компанії складається з понад 200 брендів. Компанія має міцні ринкові позиції на всіх регіональних ринках та є лідером за обсягом продажів на більш ніж 50-і з них.