Vodafone відкриває нові магазини у п'яти містах України

НовиниТелеком & IT    06.07.2016 - 12:05
Фото: фірмовий магазин оператора "Водафон" у Києві (Vodafone.ua)
Фото: фірмовий магазин оператора "Водафон" у Києві (Vodafone.ua)
Vodafone розширив покриття 3G в Київській області ще на два міста "Vodafone Україна": кожен третій дзвінок до контакт-центру був з роумінгу

До кінця року "Водафон" запланував відкриття 22 фірмових магазинів і 400 дилерських точок продажу

Мобільна компанія "Vodafone Україна" запланувала першу хвилю відкриття фірмових магазинів вже у липні, анонсувавши найближчим часом їхнє відкриття у п'яти українських містах - Ужгороді, Черкасах, Дніпрі, Одесі та Кременчуці. Про це РБК-Україна повідомили у прес-службі "Водафона".

Як зазначається, перший магазин телеком-оператора відкриється цієї суботи 9 липня у Черкасах.


"Концепція магазину Vodafone повністю орієнтована на клієнта. Відсутність бар'єрів між клієнтом і консультантом, просте і зрозуміле зонування інтер'єру надає відвідувачеві вільний доступ до інформації, гаджетам і спілкуванню з працівниками магазину, які готові допомогти з будь-яким питанням", - йдеться в повідомленні.

Так, в основі концепції магазинів "Водафон" лежать вісім головних принципів:

  1. Відкритий фасад, завдяки чому магазин проглядається з вулиці як на долоні.
  2. Індивідуальне увагу адміністратора (Greeter) кожному відвідувачу.
  3. У новому просторі клієнту буде зручно переміщатися по магазину, будь-які послуги і пристрої будуть на "відстані витягнутої руки".
  4. Безлімітний тест-драйв ТОП-10 флагманських пристроїв.
  5. Відвідувачі зможуть протестувати будь-який смартфон або планшет, причому без обмеження за часом.
  6. Комфортна зона сервісу та особистий контакт зі співробітником магазину.
  7. Зручні інформаційні стенди та матеріали.
  8. Ергономічний конструктор-дизайн магазина дозволяє відтворити унікальний інтер'єр Vodafone у будь-якому приміщенні.

Як уточнили у прес-службі оператора, всі меблі і елементи інтер'єру магазинів виготовлено українськими виробниками, обраними на конкурсній основі.

В цілому, для співробітників магазину розроблено дизайнерську форму у стилі смарт-кежуал: світла сорочка, жилетка, темно-сині джинси і червоні кеди.

Таким чином, до кінця року "Водафон" заплановав відкриття 22 фірмових магазинів і 400 дилерських точок продажу в Україні.

Нагадаємо, напередодні Vodafone розширив 3G ще для півмільйона українців у чотирьох областях.

Читайте в розділі

App Store оприлюднив рейтинг найбільш популярних додатків в 2016

Опублікований рейтинг новинних ресурсів суспільно-політичної тематики за листопад

Нацтелерадіо виставить на конкурс 16 радіочастот в 11 областях

On Top