"Укрпошта" не відмовилася від ідеї запуску власного маркетплейса

Четвер 06 жовтня 2016 15:07
"Укрпошта" не відмовилася від ідеї запуску власного маркетплейса
Фото: "Укрпошта" запустить маркетплейс

"Укрпошта" розглядає можливу майбутню онлайн-майданчик орієнтованої на сегмент малого та середнього бізнесу

Нове керівництво державного підприємства «Укрпошта» розглядає ідею запуску на базі компанії власного маркетплейса. Про це повідомив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський у ході Форуму з електронної комерції в Києві.

"Ми зараз дивимося на цей бізнес, дивимося що для цього потрібно. Тема цікава", - повідомив він.

За його словами, "Укрпошта" розглядає можливу майбутню онлайн-майданчик орієнтованої на сегмент малого та середнього бізнесу. При цьому Смілянський не назвав термінів запуску проекту.

У той же час, у коментарі "РБК-Україна" глава "Укрпошти" уточнив, що до кінця жовтня підприємство розробить стратегічний план свого подальшого розвитку, де будуть детально прописані проекти, а також джерела інвестиційних коштів і їх розмір.

Раніше ідею про створення маркетплейса презентувало попереднє керівництво.

Нагадаємо, глава "Укрпошти" вважає, що реформи підприємству знадобиться 3-5 років.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся