ua en ru

В Україну вийшов інтернет-сервіс пошуку житла The Locals

В Україну вийшов інтернет-сервіс пошуку житла The Locals Фото: стартап The Locals

Проект вже працює в російських містах - Москві і Санкт-Петербурзі

Російський стартап The Locals, який дозволяє знайти в інтернеті квартири для оренди без участі ріелтора, вийшов в Україну. Про це йдеться в повідомленні компанії.

За словами засновника The Locals Євгена Лучинина, в Києві є попит на пошук і здачу в оренду житла без ріелторів - періодично сервіс отримує такі запити від українців. Тому команда проекту вирішила протестувати специфіку українського ринку на прикладі столиці, а потім вже масштабуватися в інші міста України.

The Locals був заснований в Москві в 2010 році. Спочатку проект представляв з себе блог про естетику московських квартир на базі майданчика Look At Me. Коли стало надходити більше заявок від аудиторії з приводу розміщення своїх оголошень про здачу житла в оренду, блог трансформувався в окремий сайт. Зараз послугами The Locals щомісяця користується більше 120 тисяч користувачів в Росії.

Щоб здати житло, орендодавцю слід заповнити онлайн-форму, описавши квартиру і додавши фотографії. Після розміщення заявки протягом декількох годин з ним пов'язується модератор для перевірки інформації. Якщо квартира відповідає всім вимогам сервісу, оголошення тут же публікується на сайті.

Орендар бачить всю базу оголошень, контакти власників житла, може самостійно з ними зв'язуватися. The Locals ніяк не контролює саму угоду, але надає шаблон договору, який дозволить узаконити угоду.

"Тестуючи сервіс в Москві, засновники пробували співпрацювати з ріелторами, однак це не принесло позитивних результатів. Тому головним завданням модерації оголошень є запобігання публікації заявок від ріелторів, а також шахраїв", - йдеться в повідомленні сервісу.

зокрема, модератори обдзвонюють оголошення, перевіряючи їх актуальність, а також здійснюють відбір квартир з урахуванням естетичного фактора. Деякі квартири, переважно пропозиції "койкомісць", блокуються ще на ранньому етапі.

Над українською версією продукту буде працювати російська команда, що складається з 9 постійних співробітників (технічних розробників і колл-центру) і 5 фрілансерів. Проте на деяких напрямках будуть задіяні виключно українські фахівці – наприклад, модератори, які повинні розбиратися в місцевій специфіці, місті, вимоги і смаки аудиторії.

Монетизація проекту відбувається за рахунок платних підписок, завдяки яким орендар отримує доступ до бази оголошень. Однак найближчим часом київський The Locals буде функціонувати в безкоштовному режимі. Вивести український The Locals на самоокупність засновники планують за півтора року.

Нагадаємо, в кінці жовтня в Україну також вийшов російський сервіс онлайн-замовлення таксі "Яндекс. Таксі".