Українці зможуть залишати чайові без готівки
Відвідувачі ресторанів і клієнти таксі тепер можуть оплатити чайові платіжною карткою
Провайдер транзакційних рішень PayForce вперше в Україні реалізував можливість оплати чайових платіжною карткою. Про це сьогодні повідомили у прес-службі АБ "Фідобанк".
Як зазначається, нову функцію впроваджено в POS-терміналах банківської установи.
Тепер відвідувачі закладів громадського харчування, а також клієнти таксі можуть залишити чайові, сплативши їх за допомогою своєї платіжної картки.
"Практику оплати чайових карткою широко поширено по всьому світу. Спочатку зацікавленість у подібній послузі виявляли ресторани преміум-сегменту, клієнтами яких є велика кількість нерезидентів. Найчастіше іноземці не мають із собою гривневої готівки і воліють не тільки розрахуватися, але й залишити винагороду за сервіс за допомогою картки. Аналогічна ситуація і з таксі. В Україні цю послугу була впроваджено вперше, але практично відразу ж було прийнято українськими власниками платіжних карток", - зазначив директор із продажу та співвласник компанії "ПейФорс" Дмитро Гавриков.
Перші користувачі послуги – київські ресторани BEEF, REEF, The Burger і The Cake – зауважують зростання популярності оплати чайових карткою серед українських споживачів. За їхніми даними, вже близько 10% відвідувачів ресторанів, у яких працює безготівковий прийом чайових, регулярно використовують цю функцію.
Операція з оплати чека і чайових відбувається так: на терміналі вводитися сума основного платежу, потім термінал пропонує додати чайові. Якщо клієнт бажає додати чайові, то він самостійно вводить суму.
По завершенні операції клієнт отримує чек, у якому окремо вказано суми як оплати, так і чайових.
Безготівкові чайові зараховуються на рахунок компанії-торговця, податки оплачуються згідно із чинним законодавством. Далі роботодавець розподіляє грошову мотивацію між співробітниками.
Послуга безготівкового прийому платежів доступна всім компаніям – користувачам еквайрингових пристроїв "Фідобанку". А також може бути впроваджена компанією PayForce на базі терміналів інших банків.
"PayForce запрошує банки покращувати функціонал еквайрингових пристроїв, а компанії, чий бізнес передбачає мотивацію персоналу за якісну роботу, скористатися новими можливостями. Це дозволить підвищити зручність обслуговування для своїх клієнтів і поліпшить їхню лояльність", – наголосив Гавриков.
Нагадаємо, наприкінці грудня в Уанеті з'явився перший онлайн-сервіс для розрахунку з інтернет-магазинами криптовалютою bitcoin.