Twitter дозволить компаніям використовувати стікери для просування свого бренду

НовиниТелеком & IT    15.08.2016 - 17:01
Фото: Twitter розширює інструменти для реклами (marketingland.com)
Фото: Twitter розширює інструменти для реклами (marketingland.com)
AdBlock розблокував антиблокировщика реклами Facebook Facebook буде боротися з блокувальниками реклами

Передбачається, що наклейки можна буде встановлювати поверх фотографій, розміщених у соцмережі

Соціальна мережа Twitter запустила брендовані стікери для фото, які компанії можуть використовувати для реклами, повідомляє Techcrunch.


Першим партнером даного проекту стала компанія Pepsi.

Передбачається, що наклейки можна буде встановлювати поверх фотографій, розміщених у соцмережі. Брендам буде доступно чотири або вісім стікерів. Фотографіями з брендованими стікерами користувачі зможуть ділитися з усіма своїми друзями в Twitter.

У виданні нагадали, що минулого року соцмережа запустила брендовані смайлики.

Нагадаємо, в липні Twitter збільшив обсяг завантажуваних GIF-файлів.

Читайте в розділі

YouTube виплатив 1 млрд доларів правовласникам музичного контенту

Голос у небезпеці: як месенджери забирають у мобільних операторів гроші

Instagram вводить можливість повністю відключати коментарі до фото

On Top