Як зазначається, аудиторія всесвітньої мережі в Україні з кожним роком продовжує розширюватися. За даними аналітичних агентств, інтернетом користується вже майже половина жителів країни.
"З 2013 року кількість клієнтів, які залишили свої заявки на купівлю полісів КАСКО та ОСАЦВ в інтернеті, зросла удвічі - з 5,7 тис. у 2013 році до 11,5 тис. в 2014 році. В цілому, ми бачимо зростаючий попит українців на онлайн послуги. Враховуючи потреби наших клієнтів, сучасний ритм життя і змінну середу, АХА активно інвестує в розвиток онлайн сервісів", - розповідає Максим Межебицький, віце-президент страхової компанії "АХА Страхування".
Крім продажу полісів в інтернеті, страховики в європейських країнах пропонують клієнтам додаткові послуги онлайн - управління договорами, відстеження статусу врегулювання справи та інші опції.
Як зазначається, тепер онлайн сервіси доступні і в Україні. Тепер в будь-якій точці світу клієнт страхової завжди зможе отримати необхідну інформацію про своїх договорах, повідомити про настання страхової події, простежити стадію врегулювання збитків і багато іншого. За даними компанії АХА, єдине, що для цього потрібно - це доступ до мережі. Скористатися цими сервісами зможуть клієнти компанії "AXA Страхування" із допомогою нового порталу, який отримав назву "Моя AXA".
До того ж сервіс адаптували для мобільних пристроїв. Тепер, наприклад, після ДТП, автовласник, використовуючи свій смартфон, за допомогою клієнтського порталу зможе не тільки відразу повідомити в страхову, а ще й вислати фотографії з місця події, знявши їх вбудованою камерою мобільного.
"Запуск клієнтського веб-порталу - інновація, яка не тільки допоможе нашому клієнту швидко отримувати необхідну інформацію. Ми впевнені, що це наш черговий внесок у розвиток українського страхового ринку в цілому, зокрема, його діджитал напрямку", - додає Максим Межебицький.