За опалювальний сезон аварійна служба "Львівгазу" 16 тис. разів виїжджала на виклики
Впродовж опалювального періоду 2017-2018 аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Львівгаз" відпрацювала 15,7 тис. заявок від споживачів області. Найбільша кількість дзвінків надійшла від споживачів Львова.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Основними причинами звернень до аварійної служби були витоки газу, що становлять 90% від усіх заявок. Відтак, за 7 місяців опалювального сезону аварійні бригади виявили та ліквідували 25,2 тис. витоків в будинках споживачів Львівської області та 6,1 тис. - у Львові. Найчастіше вони виникали через недотримання споживачами правил використання газу в побуті, зокрема самовільне втручання в газову мережу та встановлення газових приладів.
"Найбільша кількість викликів надходить з настанням холодів, коли споживачі інтенсивніше користуються газовими приладами. До прикладу, обігрівають приміщення газовими плитами, котрі для цього не призначені або ж втручаються в роботу газових приладів. Всіляко ігнорують елементарні правила безпеки, а це призводить до небезпечних ситуацій", - розповідає Директор технічний ПАТ "Львівгаз" Павло Сербан.
Швидкість та якість реагування фахівців аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники "Львівгазу" постійно удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь у змаганнях газових аварійних служб, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування.
Реагування на аварійні виклики споживачів Львівської області забезпечує 31 бригада ПАТ "Львівгаз", а це загалом 303 кваліфікованих фахівців, котрі працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Якщо ви відчули запах газу у квартирі, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером "104", а до прибуття бригади діяти за вказівками диспетчера.