Обсяг ринку телевізійної реклами в Україні зросте на 35-40% у 2017 році

НовиниТелеком & IT    23.09.2016 - 14:14
Фото: обсяг українського ринку ТБ-реклами буде рости в наступному році
Світові витрати на рекламу зростуть на 4,4% в 2016 Український ринок ТБ-реклами зросте на 30-35% за підсумками року, - прогноз

У валютному еквіваленті до 2017-му році рекламний ринок зросте більш ніж на 5 млн доларів

Обсяг українського ринку телевізійної реклами в наступному році збільшиться на 35-40%, вважають учасники панельної дискусії українського ринку ТВ-реклами, проведеної в рамках KIEV MEDIA WEEK.

"За найбільш оптимістичними оцінками, наступного року очікується його збільшення на 40%, за іншими даними на 35%", - йдеться в прес-релізі за підсумками заходу.

За загальними оцінками, у валютному еквіваленті до 2017-му році рекламний ринок зросте більш ніж на 5 млн доларів.

Експерти вважають, що телебачення продемонструє найбільш стрімкий стрибок у порівнянні з іншими видами медіа. Причиною цього є, в тому числі і той факт, що телебачення є консервативним видом медіа, а значить може залучати замовників у кризовий період, так як дає можливість мінімізувати фінансові ризики.

Нагадаємо, український ринок ТБ-реклами виріс на 40% за перше півріччя поточного року.

Читайте в розділі

До зламу Yahoo! причетні хакери з Росії, - WSJ

Сервіс моніторингу реєстрів OpenDataBot отримав 250 тис. гривень на боротьбу з корупцією

Глобальні поставки моніторів зросли на 5% за рік

On Top