"Нова пошта" переходить на онлайн-закупівлі
Компанія планує підвищити ефективність закупівель за рахунок автоматизації обробки документів, економії часу і поліпшення аналітики закупівельних процесів
Компанія "Нова пошта" запустила власний електронний портал для проведення корпоративних закупівель, наголошується в прес-релізі компанії.
"Завдяки онлайн-платформі постачальники всіх категорій продукції і послуг, якими постійно користується "Нова пошта" - від офісного паперу до ремонтних робіт - отримують прямий доступ до автоматизованої системи для участі в тендерах", - наголошується в повідомленні.
Запускаючи електронний портал, компанія планує підвищити ефективність закупівель за рахунок автоматизації обробки документів, економії часу і поліпшення аналітики закупівельних процесів.
Нагадаємо, раніше "Нова пошта" запустила власну мережу почтоматов в містах-мільйонниках.