ua en ru

З початку року аварійно-диспетчерська служба "Закарпатгазу" відпрацювала понад 2,8 тис. заявок споживачів

З початку року аварійно-диспетчерська служба "Закарпатгазу" відпрацювала понад 2,8 тис. заявок споживачів Фото: працівник газової служби (cn.104.ua)

Найчастіше звернення споживачів були пов’язані із порушенням правил користування природним газом у побуті

За 3 місяці поточного року аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Закарпатгаз" виконала понад 2,8 тис. заявок від споживачів природного газу Закарпатської області. У січні аварійні бригади відреагували на 986 викликів закарпатців, у лютому – 817 та у березні – 1036. Впродовж минулого року служба 104 прийняла та опрацювала 12 тис. звернень клієнтів. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Найчастіше звернення споживачів були пов’язані із порушенням правил користування природним газом у побуті. Найбільша кількість викликів зафіксована у березні – коли після аномально теплої зими в Закарпатській області спостерігалося значне пониження середньодобової температури, а відповідно й найбільш активно використовувалося газоспоживаюче обладнання.

"Як показує досвід, найскладніші аварійні ситуації трапляються через порушення споживачами правил експлуатації газових приладів, самовільне втручання в їх роботу, фізичну зношеність газового обладнання. Окрім того важливою складовою є і людський фактор – а саме залучення споживачами до роботи з газовими приладами сторонніх осіб", - констатує головний інженер ПАТ "Закарпатгаз" Віктор Водзінський.

Станом на початок року для забезпечення цілодобового чергування в Закарпатській області задіяно сім спецавтомобілів VW Transporter та шість автомобілів УАЗ та ГАЗ – 4 та 2 відповідно. Морально застаріла та фізично зношена автомобільна техніка потребує негайної заміни, адже для її підтримання у справному стані необхідно інвестувати значні суми коштів.

"Щонайменше ще 5 сучасних спецавтомобілів для потреб аварійно-диспетчерської служби допоможуть значно скоротити витрати на утримання автопарку служби, паливно-мастильні матеріали й ремонт зношеної техніки", - додає посадовець.

Для підтримання високого рівня кваліфікації працівників служби "104", ПАТ "Закарпатгаз" щороку проводить тренувальні заняття згідно з Планом локалізації та ліквідації аварійних ситуацій, відповідно до складених графіків. Зокрема, відпрацьовуються дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу. За їх результатами оцінюється підготовка працівників та виявляються окремі недоліки, над усуненням яких компанія працює в подальшому.

Бригади аварійної служби "104" у цілодобовій готовності оперативно реагують на аварійні ситуації в системах газопостачання та готові до проведення невідкладних робіт з локалізації та ліквідації аварійних ситуацій.