ua en ru

"Київстар", "МТС Україна" і life:) заблокували торік 255 сім-карток

"Київстар", "МТС Україна" і life:) заблокували торік 255 сім-карток Фото: послуги стільникового зв'язку в Україні

Про таку кількість заяв від абонентів про незгоду повідомили у прес-службі НКРЗІ

До Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), у минулому році надійшло 255 звернень громадян щодо незгоди з блокуванням абонентських номерів телефонів, що становить 17% від усіх звернень з питань мобільного зв'язку. Про це повідомили у прес-службі НКРЗІ.

Як зазначається, найбільша кількість звернень абонентів щодо блокування sim-карт надійшла на оператора телекомунікацій "Київстар" - 198, "МТС Україна" - 36, "Астеліт" (life:)) - 21.


"Накопичені протягом тривалого періоду дані свідчать, що значна частина номерів розблокується операторами рухомого (мобільного) зв'язку після звернення споживачів у НКРЗІ", - йдеться в повідомленні.

На думку регулятора, такі "блокування могли бути здійснені без достатніх підстав". Так, всі споживачі відзначають ненадання вичерпної інформації щодо підстав блокування, термінах і умовах відновлення надання послуг.

Щоб врегулювати виниклу проблему, НКРЗІ пропонує внести зміни до правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11 квітня 2012 року №295, якими передбачити:

- обов'язкову фіксацію фактів порушення абонентами вимог підпунктів 2-5, 13 і 14 пункту 36 Правил шляхом складання операторами, провайдерами телекомунікацій відповідних актів за підписом посадових осіб оператора, провайдера;

- обов'язковість доведення до абонентів підстав, згідно з якими їм припинено і/або тимчасового припинено надання телекомунікаційних послуг із зазначенням орієнтовних строків та/або умов поновлення надання послуг;

- неприпустимість додаткових витрат з боку абонента при відновленні надання телекомунікаційних послуг після тимчасового припинення;

- необхідність реєстрації знеособленого (анонімного) абонента оператором, провайдером відповідно з порядком, встановленими НКРЗІ, у разі тимчасового припинення надання телекомунікаційних послуг у відповідності з підпунктами 5 і 6 пункту 54 Правил.

Відповідний проект змін вже підготовлено апаратом регулятора.

"Просимо суб'єктів ринку телекомунікацій в строк до 15 квітня 2016 року висловити свою позицію та, у разі наявності, надати пропозиції щодо запропонованих змін до Правил. Водночас, з метою підготовки відповідного аналізу регуляторного впливу просимо надати інформацію щодо очікуваних витрат операторів, провайдерів телекомунікацій на реалізацію запропонованих змін до Правил, враховуючи, що реалізація таких змін буде сприяти дисциплінованості абонентів та зменшення вимушених відключень абонентів, і, як наслідок, зменшення напруженості у відносинах між операторами, провайдерами телекомунікацій і споживачами, що є додатковим фактором стабілізації ринку телекомунікаційних послуг в цілому", - наголосили в НКРЗІ.

Про уточнення процедури тимчасового припинення надання телекомунікаційних послуг http://www.nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=1014&language=uk

Posted by НКРЗІ on Thursday, April 7, 2016

Як повідомлялося, регулятор має намір спростити умови ведення діяльності на ринку телекомунікацій.

Нагадаємо, НКРЗІ визначила переліки показників якості послуг на 2016.