"Медіа група Україна" з 2017 року відновлює спонсорські продажі через свій сейлз-хаус

НовиниТелеком & IT    28.10.2016 - 18:07
Фото: "Медіа група Україна" з 2017 року відновлює спонсорські продажі через свій сейлз-хаус
Фото: "Медіа група Україна" з 2017 року відновлює спонсорські продажі через свій сейлз-хаус
Куди очі дивляться: ефірні канали в мережах платних провайдерів - обов'язок або привілей Xtra TV запустила пакет пізнавальних телеканалів

Через сейлз-хауз будуть здійснюватися продажу на медійних ресурсах, що входять в групу

"Медіа група Україна" з наступного року відновлює спонсорські продажі через власний сейлз-хаус "Медіапартнерство". Про це йдеться в прес-релізі компанії.

Через сейлз-хауз будуть здійснюватися продажу на медійних ресурсах, що входять в групу. Керівником департаменту спонсорських продажів призначена Тетяна Вознюк, яка раніше працювала керівником відділу продажу спонсорства і реклами в Discovery Україна, а також займала позицію керівника групи по роботі з клієнтами холдингу "1+1 медіа".

Раніше продажами споносорства для медіагрупи займалося агентство CMS. "Співпраця з ним продовжиться на стандартних, не ексклюзивних умовах", - відзначають в компанії.

У той же час продаж спонсорських пропозицій на каналах "Футбол 1/Футбол 2" в 2017 році буде здійснюватися компанією "Спорт Маркет Плюс" на ексклюзивних умовах.

"Медіа група Україна" входить в холдинг СКМ бізнесмена Ріната Ахметова.

Нагадаємо, обсяг ринку телевізійної реклами в Україні зросте на 35-40% у 2017 році.

 

Читайте в розділі

Менеджер Foxconn звинувачений у крадіжці 5700 iPhone

В Power Point з'явилося спільне редагування в реальному часі

Опубліковано рейтинг найпопулярніших сайтів в Україні за листопад

On Top