Instagram запустив рекламу в розділі Stories

НовиниТелеком & IT    12.01.2017 - 11:34
Фото: Instagram розширює можливості для рекламодавців
Фото: Instagram розширює можливості для рекламодавців

Експерти очікують, що в поточному році Instagram отримає 3,64 млрд доларів доходу від реклами по всьому світу

Соціальна мережа Instagram тестує рекламу в розділі Stories (Історії), сообщает видання USA Today.

На даний момент формат тестується з більш, ніж 30 партнерами, серед яких Airbnb, Nike і Netflix. Компанії також за допомогою інструменту Insights зможуть оцінювати охоплення аудиторії та враження від реклами.

За даними Instagram щоденна аудиторія Stories становить понад 150 млн користувачів.

Розділ був запущений влітку 2016 року. Stories дозволяють публікувати в Instagram добірки фото і відео з текстом і малюнками, які будуть видалені через 24 години і не з'являться в сітці профілю або у стрічці.

Експерти очікують, що в поточному році Instagram отримає 3,64 млрд доларів доходу від реклами по всьому світу. У той же час, її головний конкурент, Snapchat отримає 935 млн доларів.

Нагадаємо, до середини грудня кількість користувачів Instagram в світі перевищувало 600 млн осіб.

Кількість користувачів Instagram у світі перевищила 600 млн осіб Світові витрати на рекламу в соцмережах зростуть до 50 млрд доларів
Читайте в розділі

Обсяг виручки від продажу смартфонів у світі перевищить 355 млрд доларів у 2020

Хакери зламали хакерський форум Darkode

Uber заплатить 20 млн доларів у справі про обман водіїв у США

On Top