ua en ru

На ХТЗ приїхали навчатися менеджери дилерських центрів з продажу продукції заводу

На ХТЗ приїхали навчатися менеджери дилерських центрів з продажу продукції заводу Фото: ХТЗ (Уніан)

Харківський тракторний завод проводить навчання менеджерів дилерських центрів

Харківський тракторний завод (ХТЗ) проводить навчання менеджерів дилерських центрів, з якими у підприємства укладено договори на реалізацію продукції. Про це інформує офіційний сайт ХТЗ.

ХТЗ активно відновлює загублені внутрішні і зовнішні ринки шляхом навчання менеджерів дилерських центрів. Фахівці підприємства детально знайомлять дилерів з тракторами виробництва харківського заводу, особливостями модельного ряду, технологічними інноваціями, які були впроваджені з моменту покупки заводу Олександром Ярославським.

З початку лютого 2017 року, після відродження виробничої діяльності, ХТЗ випустив понад 1000 тракторів.

Інженер з агротехнологій торгового дому ХТЗ Сергій Булава поінформував, що навчання дилерів, що займаються реалізацією продукції підприємства ведеться систематично.

"Більшість з таких зустрічей ми проводимо якраз на заводі, де можна своїми очима побачити весь процес виготовлення і подальшого складання трактора. Також практикуємо віддалене навчання з допомогою інтернет-технологій. Наша головна мета полягає в тому, щоб надати якомога більше інформації про випущеної техніки, яка, надалі, буде донесена до кінцевого споживача", – повідомив Булава.

Нагадаємо, Харківський тракторний завод спільно з торговим домом ХТЗ регулярно проводять навчання і сервісних інженерів, які здійснюють гарантійний та післягарантійний ремонт техніки. При проведенні подібних заходів фахівцям демонструються особливості розбирання, складання і подальшої установки вузлів і агрегатів. Надається інформація щодо особливостей експлуатації тракторів в різних умовах.

Харківський тракторний завод веде свою історію з 1930 року. На даний момент є одним з найбільших діючих машинобудівних підприємств України. Завдяки багаторічній практиці експорту продукції, торгова марка "ХТЗ" входить в число найбільш відомих за кордоном українських брендів.

На даний момент стратегія підприємства орієнтована на відновлення ринкових позицій як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Власник та інвестор ХТЗ Олександр Ярославський силами групи DCH раніше реалізував ряд успішних проектів відродження промислових підприємств.