Google запустила інструмент для персоналізації реклами
Якщо користувач погодиться відправити свої дані, то він також автоматично дасть дозвіл компанії використовувати активність свого облікового запису Google в її сервісах
Американська компанія Google інструмент, який буде використовуватися для персоналізації реклами в рамках пошуку Google, YouTube і інших сервісів компанії, повідомляє видання Grifonsoft.
"За допомогою нового сервісу можна додати цікаві для вас теми, ваш вік і підлогу, після чого ці дані будуть використовуватися для підбору реклами", - зазначає видання.
Якщо користувач погодиться відправити свої дані, то він також автоматично дасть дозвіл компанії використовувати активність свого облікового запису Google в її сервісах. Так, наприклад, Google зможе відслідковувати, з якою рекламою взаємодіє користувач. Крім того, на спеціальній персональній сторінці буде зберігатися вся інформація про кожному пошуковому запиті, кожному відвіданому сайті, використовувані додатки для Android і реклама, за допомогою якої користувач взаємодіяв. На цій сторінці отримувати доступ зможе тільки сам користувачів, також у нього буде можливість видалити з сайту будь-яку інформацію.
Нагадаємо, Google і Facebook контролюють більше половини ринку мобільної реклами в США.