Google і Facebook контролюють більше половини ринку мобільної реклами в США
Обсяг всього американського ринку мобільної реклами оцінюється в 30,5 млрд доларів
Американські компанії Google і Facebook за підсумками 2015 року зайняли 52,3% всього ринку мобільної реклами США, повідомляють "Ведомости".
Обсяг всього американського ринку мобільної реклами оцінюється в 30,5 млрд доларів.
Частка Google на цьому ринку склала 32,9%, або 10,02 млрд доларів, частка Facebook – 19,4%, або 5,9 млрд доларів. На третьому місці, з великим відривом від лідерів, знаходиться Twitter з часткою 3,8%, на четвертому – Yahoo з часткою 2,9%, на п'ятому – Apple (iAd) з часткою 2,6%.
Згідно з прогнозом, в поточному році частки Google і Facebook на цьому ринку трохи знизяться – до 31,7 і 19,2% відповідно, а в 2017 р. вони складуть 31,7 і 20,3%.
У той же час американський ринок мобільної реклами зросте до 42,01 млрд доларів у цьому році і до 50,8 млрд – в наступному.
"Facebook, Twitter і менш великі гравці будуть поступово відігравати частки ринку, отъедая приблизно по 5% від рекламного пирога Google щорічно до 2017 року", - зазначає видання.
Нагадаємо, раніше Google, Facebook і Microsoft прийняли правила ЄС проти розпалювання ненависті.