Facebook представив динамічну рекламу для рітейлерів

НовиниТелеком & IT    22.09.2016 - 18:27
Фото: Facebook представив динамічну рекламу для рітейлерів
Google запускає новий вид реклами для рітейлерів

Динамічні оголошення будуть рекламувати товари, які є в наявності у найближчих магазинах, і відображати ціни товарів у цих магазинах

Компанія Facebook запустила динамічну рекламу для рітейлерів, повідомляє mmr.ua.

Динамічні оголошення будуть рекламувати товари, які є в наявності у найближчих магазинах, і відображати ціни товарів у цих магазинах.

"Якщо товару немає в наявності в певному регіоні, оголошення перестане показуватися користувачам цього регіону", - зазначає видання.

На даний момент новий рекламний формат запущений в тестовому режимі, в найближчі тижні його поширювати на широке коло рекламодавців.

Нагадаємо, Facebook буде боротися з блокувальниками реклами.

Читайте в розділі

"Укртелеком" модернізує мережу в Харкові за 600 млн гривень

Adobe і Microsoft оголосили про співробітництво у сфері хмарних технологій

Нацтелерадіо заборонив в Україні ще три російські телеканали

On Top