У Facebook Messenger з'явився новий вид реклами

НовиниТелеком & IT    10.11.2016 - 16:48
Фото: Facebook Messenger з'явився новий вид реклами
Фото: Facebook Messenger з'явився новий вид реклами
Аудиореклама в соцмережах "Вконтакте" та "Однокласники" з'явиться до кінця року Facebook планує запуск ігрової платформи в Messenger

Раніше компанія протягом півроку тестувала цю функцію

Соціальна мережа Facebook у своєму месенджері запустила новий вид рекламими спонсорують повідомлення, повідомляє 3dnews.ru.

Раніше компанія протягом півроку тестувала цю функцію і тепер відкриває її для всіх рекламодавців.

Як відзначає видання, щоб користувачі не сприймали такі повідомлення як спам, Facebook дозволяє рекламодавцям писати тільки тим користувачам, які раніше першими почали з ними листування.

«Так що якщо ви одного разу спілкувалися з ботом якої-небудь організації або, наприклад, кликали на цікаву рекламу у стрічці новин, щоб зв'язатися з представником компанії, то відтепер такі рекламодавці можуть у будь-який момент нагадати вам про себе», - підкреслює видання.

При цьому у користувача є можливість заблокувати такі повідомлення від будь-якого з рекламодавців.

Нагадаємо, Facebook планує запуск ігрової платформи в Messenger.

Читайте в розділі

Світові витрати на рекламу в соцмережах зростуть до 50 млрд доларів

Samsung випускає Galaxy S7 edge в новому кольорі

"Укрпошта" закінчила III квартал з чистим збитком 11,8 млн гривень

On Top