"Датагруп" запустив власний контакт-центр

"Датагруп" запустив власний контакт-центр
Фото: генеральний директор "Датагруп" Олександр Кардаков

Раніше для спілкування з абонентами оператор користувався послугами аутсорсингового контакт-центру

ПРАТ "Датагруп" запустило власний центр телефонного обслуговування клієнтів.

Про це повідомляється в прес-релізі компанії.


"Рішення створити власний центр обслуговування клієнтів принципово, так як аутсорсинг не може забезпечити достатньої якості обслуговування клієнтів", - цитується в повідомленні генеральний директор оператора Олександр Кардаков.

Центр розташований в Луцьку і в першу чергу буде обслуговувати представників малого і середнього бізнесу (SMB-сегмент), а також роздрібних абонентів компанії (В2С-сегмент).

Раніше для спілкування з абонентами оператор користувався послугами аутсорсингового контакт-центру.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся