ua en ru

Злощасний "Хюндай" спалив цілу станцію

Про це повідомив нардеп Ар'єв, посилаючись на користувача Фейсбук Вадима Беспалова.

"Виявляється, легендарний поїзд Хюндай в день" кінця світу "спалив цілу станцію і так званий" центр управління рухом поїздів ". Інформація всіляко замовчувалася владою і ось тільки зараз стали відомі подробиці.

Отже, ось що прозвучало в пресі: "21 грудня ввечері за 50 хв їзди від Києва зламався" швидкісний "електропоїзд Hyundai, який прямував до Львова. Він простояв на ст. Клавдієво близько 2 годин. За непідтвердженими даними, причина НП - поломка струмоприймача і , як наслідок, обрив проводу. Внаслідок аварії на півдорозі застрягли 4 електрички, а це - тисячі пасажирів. Також на деякий час були заблоковані міжрегіональні поїзди, однак, їх намагалися пропустити швидше - відразу після лагодження лінії. "

А ось, що залишається секретом донині: при проїзді Хюндая станції Клавдієве - був зірваний контактний провід. Він завис на ж / б стовпчиком, який був встановлений над кабельної трасою. У підсумку струм пішов по стовпчику в кабель в релейну, де знаходилися люди .... В результаті почалася пожежа, яка знищила техніку майже на мільйон гривень. Технічною мовою це звучить так: "коротке замикання, попадання в кабелі пристроїв СЦБ високої напруги 27 кВ, з подальшим загоранням пристроїв СЦБ на посаді ЕЦ в релейного". Люди дивом не постраждали.

Місцевій владі вдалося приховати від преси пожежа такого масштабу. Станцію тимчасово перетворили на звичайний перегін. Але! Якщо враховувати, що згорів так званий "центр управління руху потягів" - виходить величезний ділянку залізниці залишився без контролю фахівців. Пасажири в проїжджаючих поїздах навіть не здогадувалися, що піддаються величезній небезпеці. Черговому доводилося цілодобово "тиснути на кнопку", щоб "відкрити" світлофори проїжджаючим потягам. Цікаво, до якої катастрофи міг би привести випадковий сон цього чергового?

На одній з фотографій Ви можете бачити цілу зв'язку червоних дротів: від дивом уцілілого пульта, який повинен контролювати роботу світлофорів, місцеві умільці протягнули дроти до реле, але переїзна сигналізація так і не запрацювала. Ще вражає те, що керівництво залізниці зобов'язало місцевих працівників полагодити дорогущу техніку своїми руками і дало на це термін 3 тижні. Цей термін закінчується 12 січня. Відсутні деталі примудрилися замовити навіть на місцевому заводі за свій рахунок.

Вражає той факт, що після вкладення сотень мільйонів доларів в "швидкісний рух", влада абсолютно не турбує той факт, що начинка ось таких от "центрів управління", як у Клавдієво, буде виконана кустарним методом, а про сертифікацію і говорити вже не варто ....

При цьому влада залякують працівників звільненням і вимагають від них неможливе - відтворити своїми руками техніку, вартістю в мільйон. Фотографія з пучком червоних дротів якнайкраще характеризує стан української залізниці в 21 столітті. При космічних витратах "в полотно" - як видно, не вистачає елементарного.

І ще, цікаво, до яких ще "техногенних катастроф" приведуть злощасні Хюндаї? Адже трагедії на станції Клавдієве можна було уникнути. Начальники "швидкісного руху" задовго до того, що сталося знали, що тиск натискання пантографа корейського Хюндая на український контактний провід не витримує жодної критики. Але нічого не зробили. Хто за це відповість? І яких трагедій ще потрібно чекати від корейського дива?