ua en ru

Киянка за день 600 разів подзвонила в міліцейську службу

Міліціонерам , які приймають виклики в екстреній службі , доводиться рятувати життя , заспокоювати малюків і вислуховувати скарги на владу. А деякі люди примудряються за день подзвонити аж 600 разів.

Пульт «102 » знаходиться в головному управлінні міліції Києва. Тисячі дзвінків за день приймають 12 осіб , що розмістилися в одному кабінеті . Робочі місця операторів розділені перегородками , щоб не заважати один одному. «Ви впевнені , що це стрільба , а не петарди ? .. Чекайте , до вас вже їде наряд " , - каже у слухавку миловидна дівчина- оператор . Паралельно вона вносить дані людини , його місцезнаходження в комп'ютер. Інформація відразу йде в інший відділ вартівні , де знаходять найближчу до місця виклику машину міліції. Ця процедура займає лічені хвилини. « Буває , люди все ще говорять по телефону з оператором , а машина з нарядом вже під'їжджає до них - розповідає нам інспектор- черговий чергової частини штабу ГУ МВС в Києві Олена Ганзянко . - Дзвонять з різними скаргами : влітку найчастіше повідомляють , що грабіжники зірвали прикраси або обікрали квартиру , поки родина була у відпустці. А ось взимку в топі - повідомлення, що втратили або хтось вкрав гаманець у громадському транспорті.

Ще знаходять замерзлих бомжів " .

Політики і чиновники , за словами Ганзянко , рідко дзвонять . « В основному розповідають , що десь забули або втратили папку з документами , і просять терміново знайти , щоб не зірвалися переговори" , - продовжує вона. Цілий рік набирають номер 102 постраждалі від шахраїв. Найпоширеніший спосіб розвести на гроші : розповідь про неправдиве затримання сина чи доньки міліцією і прохання терміново перевести гроші , щоб дитину відпустили. Якось одна жінка так злякалася , коли їй подзвонили і сказали , що її син у міліції , що відразу ж перевела гроші. Хоча у неї була тільки одна дочка . " Як згадує наша співрозмовниця , регулярно телефонують кияни з торгових центрів і скаржаться , що їх авто викрали зі стоянки . А з'ясовується , що вони просто поставили машину в одному місці , а шукають в іншому. У таких випадках в міліції просять передзвонити на «102» , як тільки знайшлося авто , щоб наряд міліції не витрачав час .

Надходять дзвінки і від людей зі складною душевною організацією . « Можуть зателефонувати і почати скаржитися на уряд , наприклад. Такі розмови намагаємося швидко закінчувати , адже у цей момент комусь дійсно потрібна допомога . Деяких вже по голосу дізнаємося. От є одна жінка з відхиленнями , яка примудряється по кілька сотень разів на день набрати « 102». Її рекорд - 600 дзвінків . Кількість фіксується в програмі - говорить Ганзянко . - До речі , є позитивна тенденція - діти тепер рідко телефонують до нас заради забави. Може , їм у школі пояснюють , що номер не для ігор 102. Але бувало , і з крихтами спілкувалися : чотирирічного хлопчика мама закрила у кімнаті , а йому стало страшно залишатися одному . Довелося заспокоювати малюка. "

Операторам доводиться ще й рятувати життя людині по телефону. « Дзвонять самогубці і кажуть , що вистрибнути з вікна або переріжуть вени. Тоді наші хлопці акуратно заспокоюють їх , намагаються з'ясувати , де вони знаходяться і направляють до них допомогу. У нас для цього є в штаті психолог , і на нього перемикають людей , які на межі ... »- говорить Ганзянко .