Google став жертвою расистських упереджень, - дослідження
Google підбирає рекламу в залежності від того, якій расі притаманне запитувана ім'я. Про це повідомляє The Telegraph з посиланням на дослідження Гарвардського університету.
Вчені вставили, що при пошуку по іменах, якими традиційно називають чорношкірих дітей, у рекламі Google AdSence на 25% частіше видаються посилання на сайти, які пропонують перевірити людину на наявність в базі злочинців. В якості прикладів таких імен наводяться Дарнелл, Джермейн і Дішон.
Професор Гарвардського університету Латанія Суїні, яка вивчила рекламу за різноманітними запитами, припустила, що Google став жертвою расистських упереджень, існуючих в суспільстві. Крім Google, аналогічну поведінку пошуковика Суїні відзначила на сайті агентства Reuters. Це пов'язано з тим, що агентство використовує пошуковим механізмом Google.
Читайте також: На Google Maps з'явилася Північна Корея (фото)
Професор Суїні зазначила, що дослідження "викликає більше запитань, ніж відповідей".
Текстові оголошення Google AdSence показуються у видачі пошуковика відразу під пошуковим рядком. Механізм підбору реклами заснований на ключових словах, а також на поведінці користувачів: алгоритм враховує, при якому запиті відбувається більше кліків по оголошенню.
У Google спростували расизм в алгоритмах формування реклами. Представники корпорації заявили, що в AdSence діє політика, що забороняє публікувати оголошення, спрямовані проти певної організації, людини або групи людей.