ua en ru

Ціни товарів і послуг у рекламі зобов'яжуть указувати винятково у гривні

Автор: RBC.UA
Кабінет міністрів України пропонує встановити заборону на зазначення ціни товарів, робіт і послуг не у грошовій одиниці України - гривні. Про це йдеться в законопроекті № 11121 від 30 серпня, опублікованому на сайті Верховної Ради України.

Кабінет міністрів України пропонує встановити заборону на зазначення ціни товарів, робіт і послуг не у грошовій одиниці України - гривні. Про це йдеться в законопроекті № 11121 від 30 серпня, опублікованому на сайті Верховної Ради України.

Читайте також: Телеканал "National Geographic" заборонили транслювати в Укріане через рекламу алкоголю

Згідно із законопроектом, ціни і тарифи, які вказуються в рекламі, що розміщується або поширюється на території України, повинні бути приведені винятково у гривні.

"Законопроект спрямований на створення правових засад для обмеження використання на території України іноземної валюти як міри вартості з метою посилення стабільності національної валюти", - йдеться в пояснювальній записці до законопроекту.

Закон набирає чинності з дня, наступного за днем ​​його опублікування.

Читайте також: Янукович підписав закон про відповідальність за порушення законодавства про рекламу на фондовому ринку

Нагадаємо, 28 серпня МОЗ України заборонив рекламу 326 безрецептурних ліків для запобігання негативних наслідків самолікування. Перелік буде затверджуватися щоквартально. Він сформований з урахуванням ряду критеріїв. У список потрапили ліки з наркотичними засобами, психотропними речовинами і прекурсорами, наприклад, "Валокордин", що містить фенобарбітал, або "Солпадеін" з кодеїном фосфат гемгідратом.

1 червня стало відомо, що Президент Віктор Янукович підписав закон, що забороняє куріння і рекламу сигарет на стадіонах Євро-2012.

Відзначимо, що Мінінфраструктури пропонує обмежити трьома роками термін дії угоди про розміщення реклами на дорогах.

Як повідомлялося, в Києві з початку року демонтовано 659 незаконних рекламних конструкцій. У КМДА розраховують, що столиця у 2012 р. отримає від розміщення реклами понад 115 млн грн.

Cьогодні у КМДА повідомили, що тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Києві з 3 вересня підвищуються на 23%.

Нагадаємо, до бюджету Києва за I півріччя 2012 р. за розміщення зовнішньої реклами перераховано на 26,6% більше - 41 млн грн.