ua en ru

Рятувальники: В аварії SSJ-100 ніхто не вижив (фото, відео)

Автор: RBC.UA
Рятувальники не знайшли живих людей на місці катастрофи літака Sukhoi SuperJet-100 в Індонезії. Про це повідомив Гага Пракосо, представник команди рятувальників.

Рятувальники не знайшли живих людей на місці катастрофи літака Sukhoi SuperJet-100 в Індонезії. Про це повідомив Гага Пракосо, представник команди рятувальників, передає Reuters з посиланням на індонезійський телеканал Metro TV.

За уточненими даними, на борту перебували 45 людей. Раніше повідомлялося, що на борту доли 8 громадян РФ, 2 - Італії, 1 громадянин Франції, 1 - США, 36 індонезійців.

Вранці вертольоти індонезійської армії знайшли російський літак Sukhoi SuperJet 100 (SSJ-100), що зник напередодні. Як написав у Twitter блогер Сергій Доля, що супроводжує делегацію компанії "Цивільні літаки Сухого" і знаходиться в оперативному штабі, літак був знайдений на висоті 5 тис. 200 футів (близько 1 тис. 585 м) в районі гори Салак.

За словами блогера, знайдені фрагменти літака перебувають "на практично вертикальному схилі". Як передають індонезійські телеканали, літак врізався в гору. Відстань від останньої точки, звідки сигнал літака був посланий на радар, до точки, де його знайшли, склало близько 1,4 км - це 8 секунд польоту.

Напередодні, 9 травня, о 10:35 за київським часом літак SSJ-100 пропав з екранів радарів приблизно за 40 морських миль від аеропорту індонезійської столиці Джакарти. Sukhoi SuperJet виконував демонстраційний політ у рамках першого в історії сучасної російської авіації road show пасажирського літака, зазначає "Коммерсантъ". Спочатку лайнер брав участь у виставці KADEX-2012 в Казахстані, 5 травня побував в Пакистані, а 7 травня - в М'янмі. Потім презентація SSJ-100 повинна була відбутися в Лаосі і В'єтнамі.

Демонстраційний політ, в ході якого зник Sukhoi SuperJet, був вже другим в Індонезії. Перший пройшов в штатному режимі. Катастрофа лайнера сталася, коли він вже прямував назад на посадку. Представники індонезійських служб аеропорту розповіли, що пілоти запросили дозволу знизитися з 3 тис. до 1 тис. м. На висоті близько 2 тис. м SSJ-100 пропав з екранів радарів. При цьому екіпаж не повідомляв про якісь неполадки, а встановлений на борту аварійний маяк системи КОСПАС-SARSAT не подав сигналу про зіткнення літака з поверхнею.

Літаком керував досвідчений екіпаж. Командир екіпажу Олександр Яблонцев піднімав в повітря перший літак Sukhoi SuperJet 100. Крім нього на борту з росіян також були другий пілот Олександр Кочетков, штурман Олег Швецов, інженери Олексій Кіркін і Денис Рахімов, а також співробітники компанії "Цивільні літаки Сухого" Микола Мартищенко, Євген Гребенщиков і Христина Куржукова

Sukhoi SuperJet 100 - регіональний літак нового покоління, розроблений і виготовлений ЗАТ "Цивільні літаки Сухого" за участю Alenia Aeronautica. Сімейство літака Sukhoi SuperJet 100 розраховане на дальність польоту до 4 тис. 400 км. Воно складається з двох літаків пасажиромісткістю 75 (модифікація RRJ-75В) і 95 крісел (RRJ-95B). SSJ-100 замінить застарілі Ту-134, Як-42 і інші регіональні літаки. Перший серійний SSJ-100 був поставлений вірменській авіакомпанії "Армавіа" 19 квітня 2011 р. В даний час 7 літаків Sukhoi SuperJet 100 експлуатуються ВАТ "Аерофлот - Російські авіалінії" і один - вірменською авіакомпанією "Армавіа".

Нагадаємо, в грудні 2011 р. президент ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) Михайло Погосян повідомив, що в 2012 р. компанія планує виробити більше 20 літаків Sukhoi SuperJet 100 (SSJ-100).