ua en ru

GM і PSA Peugeot-Citroen об'єднують зусилля для підкорення європейського ринку

Автор: RBC.UA
Американський автомобільний концерн General Motors Inc. і французький виробник автомобілів PSA Peugeot-Citroen створять глобальний стратегічний альянс. Про це повідомляється в офіційній заяві на сайті PSA Peugeot-Citroen.

Американський автомобільний концерн General Motors Inc. і французький виробник автомобілів PSA Peugeot-Citroen створять глобальний стратегічний альянс. Про це повідомляється в офіційній заяві на сайті PSA Peugeot-Citroen.

Повідомляється, що в рамках угоди GM придбає 7% акцій PSA Peugeot-Citroen, що зробить його другим за величиною акціонером французької групи. Вона, в свою чергу, збільшить свій капітал на 1 млрд євро.

Метою створення альянсу названо підвищення конкурентоспроможності в Європі. Альянс, згідно з повідомленням, будується на обміні автомобільними платформами, компонентами і модулями, а також створенні спільного підприємства для пошуку товарів, комплектуючих та інших послуг від постачальників з комбінованим річним обсягом покупки близько 125 млн дол..

Раніше стало відомо, що переговори про угоду можуть зірватися через критику з боку інвесторів, яка викликає сумніви американської автомобільної корпорації.

Чистий прибуток другого за величиною в Європі виробника автомобілів PSA Peugeot Citroen SA за 2011 р. скоротився на 48,2% і склав 588 млн євро, тоді як в 2010 р. компанія зафіксувала чистий прибуток у розмірі 1,134 млрд євро. Млявий попит на нові автомобілі і жорстка конкуренція на переповненому європейському ринку негативно позначилися на результатах компанії. Чиста заборгованість її автомобільного підрозділу досягає 3,4 млрд дол Операції GM в Європі теж не приносять прибутку. Її збитки тут в 2011 р. склали 747 млрд дол.

Чистий прибуток американського автоконцерну General Motors (GM) за підсумками 2011 р. виріс на 61,7% і склав 7,6 млрд дол проти торішнього показника, зафіксованого на рівні 4,7 млрд дол. Про це йдеться в опублікованому сьогодні прес-релізі компанії.

Раніше повідомлялося, що General Motors за підсумками 2011 р. став лідером світового автомобільного ринку, посунувши з першого рядка Toyota Motor Corp. Японська корпорація стала третьою, після GM і німецького Volkswagen. Повідомлялося, що загальносвітові продажі GM за 2011 р. досягли 9,03 млн автомобілів, а Volkswagen - 8,16 млн.