ua en ru

Facebook презентував оновлену стрічку новин (фото)

Автор: RBC.UA
Facebook офіційно презентував оновлення своєї стрічки новин - News Feed. Про необхідність зміни графічного інтерфейсу порталу експерти говорили вже давно, але компанія Марка Цукерберга в питаннях дизайну дивно консервативна.

Facebook офіційно презентував оновлення своєї стрічки новин - News Feed. Про необхідність зміни графічного інтерфейсу порталу експерти говорили вже давно, але компанія Марка Цукерберга в питаннях дизайну дивно консервативна. Про це повідомляє "Росія 24".

Поки що оновлену News Feed побачили лише деякі користувачі, а глобальний запуск відбудеться пізніше (фото).

Востаннє вигляд стрічки новин - головного елемента Facebook - змінювався в 2006 р., при тому, що сам портал був створений в 2004 р. З тих пір кількість контенту, який "заливається" в мережу, сильно збільшилася. Те ж можна сказати і про типи файлів, якими мільярд користувачів Facebook ділиться з друзями.

Тому нова News Feed, яка за фактом є стартовою сторінкою сайту, була реконструйована так, щоб не завалювати людей непотрібною інформацією, але давати їм можливість побачити те, що вони шукають. Фотографії та посилання в стрічці новин стали більше, правда те саме можна сказати і про рекламу.

Читайте також: У Facebook кількість сторінок компаній досягла 15 млн

Користувач також може налаштувати спеціалізовані "стіни", які будуть відображати пости на задану тему або, наприклад, повідомлення тільки від найближчих друзів.

Косметичні зміни повинні дозволити Facebook утримати аудиторію на тлі різко збільшилася кількість спеціалізованих соціальних мереж (наприклад, Tumblr), а також забезпечити більший дохід від реклами. Марк Цукерберг на присвяченій події прес-конференції заявив, що хоче перетворити Facebook "в кращу персоналізовану газету в світі". А перша смуга у газети, звичайно, є найголовнішим елементом.

Великі надії керівництво Facebook покладає на тематичні стрічки новин, які в теорії повинні збільшити кількість часу, який користувач проводить на сайті, і дасть рекламодавцям більше площ для розміщення банерів.

Цікаво, що тепер в соціальній мережі можна, по суті, "підписатися" на чийсь канал і стежити за новинами, приблизно як в Twitter. Тим часом Facebook, як і раніше буде намагатися вгадати, що користувач хоче бачити на своїй основній стрічці.

Читайте також: Facebook представив функцію пошуку по контенту (фото)

Facebook - одна з найпопулярніших соціальних мереж в світі, в ній зареєстровано понад 900 млн чоловік. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Число активних користувачів Facebook, які хоча б раз на місяць заходять в свій аккаунт, становить не менше 845 млн. Очікувалося, що до кінця 2012 р. число активних користувачів Facebook перевищить 1 млрд. Чистий прибуток Facebook Inc. в 2012 р. впала майже в 19 разів у порівнянні з попереднім роком і склала 53 млн дол Прибуток на одну акцію склав 0,01 дол За 2011 р. чистий прибуток Facebook Inc. досягла 1 млрд дол, а прибуток на 1 акцію - 0,46 дол

Facebook вкладає капітал в нові продукти, з метою залучити користувачів і утримати їх на сайті. На початку січня компанія оголосила про оновлення своєї пошукової служби, яка дозволяє користувачам знаходити інформацію про людей, місця, фотографіях та інтересах. Компанія також модернізувала свої мобільні додатки для нових версій телефонів, керованих операційками Android Google і iOS.