ua en ru

Кількість рекламодавців Facebook досягла 1 млн

Автор: RBC.UA
Facebook повідомила, що кількість активних рекламодавців, які використовують соцмережу хоч би раз на 28 днів, по всьому світі склала 1 млн. У компанії зазначають, що зараз переважна більшість рекламодавців у Facebook - це представники західного малого бізнесу.

Facebook повідомила, що кількість активних рекламодавців, які використовують соцмережу хоч би раз на 28 днів, по всьому світі склала 1 млн. У компанії зазначають, що зараз переважна більшість рекламодавців у Facebook - це представники західного малого бізнесу. Про це повідомляє телеканал "Росія 24".

Компанія планує розширювати мережу рекламодавців і за рахунок зовсім невеликих локальних компаній, що займаються продажами різних товарів - від ювелірних прикрас до одягу.

Невідомо, яку саме суму кожен рекламодавець витрачає на просування в Facebook, але, за оцінками eМarketer, в 2012 р. у США загальні витрати на онлайн-рекламу склали близько 32 млрд дол.

Читайте також: Facebook готує запуск нового агрегатора новин, - джерела

"Більша частина рекламодавців на Facebook починали як прості користувачі соціальної мережі, потім створювали сторінки своїх компаній, а потім ставали рекламодавцями", - говорить Ден Леві, директор з роботи з малим бізнесом Facebook.

За його словами, зараз так звані рекламні аккаунти - це 85% виручки Facebook. Проте в цю ж суму входять долі від кампаній найбільших світових брендів, які також рекламуються на Facebook.

У минулому кварталі Facebook повідомила про виручку у розмірі 1,46 млрд дол. Доходи від реклами виросли на 43%, показавши найшвидший темп зростання з кінця 2011 р. Facebook, втім, не повідомляє, скільки часу було потрібно, щоб подолати поріг в 1 млн рекламодавців.

Читайте також: Facebook надав можливість використання хештегів

В якості практичного кейсу можна привести приклад Кім Колфілд, яка володіє підприємством малого бізнесу в Каліфорнії. Фірма займається виготовленням ювелірних прикрас ручної роботи з кінського волосу. За словами Кімберлі, реклама на Facebook допомагає їй привернути нових клієнтів. Рекламна кампанія обходиться їй приблизно в 25 дол. в день. За цю суму вона отримує аудиторію в 5 млн осіб потенційних клієнтів.

Примітно, що більше 50% власників підприємств малого бізнесу використовують для реклами своїх товарів і послуг функціонал "Сторінки" і лише 16% використовують звичайні рекламні оголошення в соцмережі.

Читайте також: Facebook запускає нову рекламну стратегію (фото)

Facebook є найбільшою у світі соціальною мережею - її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 млрд користувачів. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія).

Чистий прибуток Facebook Inc. у 2012 р. впав майже у 19 разів в порівнянні з попереднім роком і склав 53 млн дол. Прибуток на одну акцію склав 0,01 дол. За 2011 р. чистий прибуток Facebook Inc. досяг 1 млрд дол., а прибуток на 1 акцію - 0,46 дол.