ua en ru

Соцмережа Facebook тестує систему платних повідомлень

У пошуках шляхів наростити прибуток соціальна мережа Facebook зважилася на експеримент: стягувати за одне повідомлення користувачеві, який не додав вас у друзі, один долар. Це одна з декількох змін в правилах обміну повідомленнями, про які повідомила компанія. Експеримент дозволить "перевірити корисність економічних сигналів для визначення їх доречності", повідомляє телеканал "Росія 24".

Зараз найбільш важливі повідомлення (від друзів) потрапляють у ящик "Вхідні". Але повідомлення від незнайомих користувачів і спам віднесені в категорію повідомлень меншої важливості і поміщені в папку "Інші", про яку мало хто знає.

Тепер платні повідомлення від незнайомих користувачів будуть міститися в папці з повідомленнями "Вхідні".
Відправляти повідомлення, використовуючи цю функцію, буде дозволено тільки індивідуальним користувачам. Таким брендам, як, наприклад, Coca-Cola, не буде дозволена масова розсилка повідомлень.

Раніше Facebook запустила можливість платного просування повідомлень користувачів. За 7 дол. вони можуть розміщувати записи в стрічці новин на більш вигідних позиціях.

Читайте також: Facebook обновила клиент для Android