ua en ru

"Житомиргаз": рівень розрахунків за доставку газу в березні складає 63%

"Житомиргаз": рівень розрахунків за доставку газу в березні складає 63% Ілюстративне фото (kmu.gov.ua)

Компанія підтримує позицію щодо зупинення нарахування штрафних санкцій за прострочення оплати

З початком карантину в Житомирській області рівень розрахунків за послуги газопостачання становить 63%. Про це повідомляє прес-служба АТ "Житомиргаз".

"В умовах карантину, коли сім’ї знаходяться вдома і цілодобово користуються газом та іншими комунальними послугами, важливість безвідмовної роботи всієї критичної інфраструктури зросла в рази. Працівники АТ "Житомиргаз" роблять все, щоб забезпечити безперебійну і безаварійну доставку газу, сподіваючись на розуміння і підтримку споживачів", - йдеться у повідомленні.

За словами прес-служби, АТ "Житомиргаз" підтримує позицію щодо зупинення нарахування штрафних санкцій за прострочення оплати. У такий спосіб компанія хоче допомогти споживачам пережити цей непростий для всіх час. Також під час карантину запроваджено мораторій на припинення доставки газу споживачам, що мають заборгованість за послуги.

"Під час карантину клієнти АТ "Житомиргаз" мають всі можливості оплатити рахунки за доставку газу дистанційно. Для них працюють наші онлайн-сервіси: особистий кабінет на сайті 104.ua, мобільні додатки для Android та iOS, а також вайбер-бот. Також для наших споживачів було екстрено розроблено експрес-реєстрацію, яка дозволяє автоматично згенерувати Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього Вам достатньо подзвонити зі смартфона до контакт-центру за номером 067 33-38-104, 0412-55-80-04 і повідомити оператору номер особового рахунку (він є у квитанції кожного клієнта). Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач отримає логін та пароль до нього в СМС", - йдеться у повідомленні.

У прес-службі також зазначили, що щоденно 24 години на добу та 7 днів на тиждень газовики продовжують виїжджати і локалізовувати витоки газу, ремонтують газопроводи, обслуговують газорегуляторні та шафові регуляторні пункти, які знижують та підтримують необхідний тиск в мережах, а також дистанційно надають послуги споживачам. Проводиться уся необхідна робота, аби під час карантину у домівках споживачів був газ. Зараз усі фахівці АТ "Житомиргаз", що працюють дистанційно, ведуть активну роботу з клієнтами компанії.

"Закликаємо споживачів, які мають можливість, сплачувати за послуги газопостачання вчасно. Ці кошти потрібні для забезпечення діяльності компанії та оплати праці газовиків. Усі споживачі можуть оперативно завантажити рахунки для оплати послуг доставки в Особистих кабінетах на сайті 104.ua та у viber-боті 7104ua", - йдеться у повідомленні.