ua en ru

"Житомиргаз" відкрив два нових центри обслуговування клієнтів

"Житомиргаз" відкрив два нових центри обслуговування клієнтів Ілюстративне фото (УНІАН)

Близько 15 тис. споживачів газу двох районів отримуватимуть весь спектр послуг газових компаній у новому сучасному центрі

АТ "Житомиргаз" відкрило дві "точки контакту" із споживачами. Тепер Центри обслуговування працюють Черняхові та Ружині. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Обслуговування у форматі "відкритий простір" з привітними фахівцями – ось що отримають споживачі, завітавши до нового центру обслуговування. Менеджери ЦОК надають повний перелік послуг компанії, від простих – як-то інформація по особовому рахунку та надання споживачеві необхідних довідок, до таких складних як оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін.", - йдеться у повідомленні.

За словами прес-служби, у центрах створені комфортні умови для клієнтів – просторе приміщення, зручна зона очікування, доступ до wi-fi, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами.

Голова правління АТ "Житомиргаз" Валентин Ющенко зауважує, що пріоритетний напрямок у діяльності компанії – це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями "Житомиргазу" та споживачами газу. "Незважаючи на економічні та фінансові труднощі, компанія "Житомиргаз" рухається в ногу з часом", – наголошує він.

У прес-службі додали, що обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00. Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він може зателефонувати до контакт-центру за номерами (0412) 55-80-04 або (067) 33-38-104.