ua en ru

Заяви на "гарячі" телефонні лінії розглядатимуть протягом одного дня

Заяви на "гарячі" телефонні лінії розглядатимуть протягом одного дня Фото: Кабмін (Віталій Носач, РБК-Україна)

Кабінет міністрів України вніс зміни до постанови від 8 квітня 2020 року № 287 "Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення". Розгляд заяв громадян на "гарячі" телефонні лінії скорочений до одного дня.

Відповідна постанова ухвалена на засіданні 18 листопада.

Як зазначається в пояснювальній записці до проекту, метою акта є надання своєчасної допомоги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю в умовах карантину, встановленого Кабінетом міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом.

Документ ухвалений для унормування оперативного розгляду звернень громадян, які потребують допомоги, через "гарячі" телефонні лінії. Зокрема, вирішено здійснювати реєстрацію звернень громадян та їх розгляд протягом одного робочого дня.

Нагадаємо, Кабмін ввів в Україні карантин вихідного дня. Обмеження будуть діяти з 00:00 суботи до 00:00 понеділка протягом трьох уїк-ендів 14-15 листопада, 21-22 листопада і 28-29 листопада.

Як повідомляло РБК-Україна, в Україні створять штаб по боротьбі з COVID-19 на чолі з президентом Володимиром Зеленським. Відповідне рішення ухвалила Верховна рада.