Запущено новий онлайн сервіс - підбір стратегії інтернет-маркетингу

Запущено новий онлайн сервіс - підбір стратегії інтернет-маркетингу

Харківська IT-компанія «WEB-MACHINE», яка спеціалізується на комплексному інтернет-маркетингу для українських і міжнародних компаній, а також SEO-просуванні сайтів запустила онлайн-сервіс для маркетологів - підбір стратегії інтернет-маркетингу.

У цій статті розглянемо принципи роботи даного функціоналу та його інноваційність і значимість для штатних маркетологів українських підприємств.

Стартовим етапом після визначення цілей і завдань просування будь-якого проекту є розробка маркетингової стратегії. Якщо говорити про онлайн-просування, то тут буде коректніше говорити про розробку стратегії інтернет-маркетингу. Що ж являє собою маркетингова стратегія?

Планування стратегії - це визначення цілей і завдань просування на ринку в рамках розподілу на етапи і підетапи, в свою чергу кожен з яких повинен бути націлений на досягнення підцілей і вирішувати завдання, що характеризуються певною спільністю, мати свої план дій і оцінюватися по заздалегідь позначених ключовими показниками ефективності (KPI), і для кожного підетапи їх склад і значення можуть бути різними.

Що також важливо, необхідно правильно визначити напрямок діяльності, тобто визначити комунікаційні канали та розподілити медіабюджет між інструментами інтернет-маркетингу. Саме грамотний розподіл бюджету дозволяє отримати максимальну величину повернення вкладень в маркетинг (ROI), який по суті є головним показником ефективності будь-якого бізнес-проекту.

Фахівці агентства інтернет-маркетингу «WEB-MACHINE» розробили унікальний для України онлайн сервіс стратегії інтернет-маркетингу, функціонал якого містить 108 типових перевірених на практиці рішень, що дозволяє оптимально розподілити маркетинговий бюджет між основними інструментами, застосовуваними маркетологами і стратегами при просуванні товарів і компаній на ринку, а саме:

  • Пошукове просування сайту та SEO
  • Розкрутка в соціальних мережах
  • Контекстні рекламні кампанії (в т.ч. ремаркетинг, відео, мобільна і банерна реклама)
  • Крауд-маркетинг (партизанський маркетинг).

Для розрахунків використовуються такі параметри, як довгостроковість стратегії, тип ринку - B2B / B2C, а також географія. У функціонал онлайн сервісу основним ацентом є структура розподілу бюджету між інструментами інтернет-маркетингу. Даний функціонал може бути використаний в процесі комплексної розробки стратегії інтернет-маркетингу, яка б базувалася на даних ринкової кон'юнктури і була доповнена конкурентними перевагами бренду.

Скористатися онлайн сервісом з підбору стратегії інтернет-маркетингу Ви можете на сайті компанії «WEB-MACHINE» в розділі «Сервіси».

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся