ua en ru

Уроки Марганцю: всі розв'язки за останні роки побудовані виключно Укрзалізницею, - ЗМІ

Після автокатастрофи в Марганці, яка трапилася три роки тому, залізничники посилили контроль за переїздами. Тепер їх перевіряють двічі в рік - навесні і восени. А ті переїзди, де майже немає руху автотранспорту, закривають. Про це пише газета "Факти і коментарі".
Нагадаємо, 12 жовтня 2010 року з вини водія автобуса в передмісті Марганцю відбулося зіткнення з електровозом, яке призвело до загибелі понад 40 осіб.

"Факти» уточнюють, що в Україні налічується майже п'ять з половиною тисяч переїздів. Залізничники намагаються закривати ті переїзди, на яких майже немає руху автотранспорту. Інші ж додатково обладнують, щоб підвищити їхню безпеку. Так, на майже п'ятсот переїздах (особливо по шляху проходження швидкісних поїздів категорії Інтерсіті+) знаходяться чергові, пише видання. Ще більше чотирьохсот переїздів оснащені не тільки сигнальної автоматикою, але і додатковими шлагбаумами, повністю блокують дорогу. В результаті кількість трагедій на переїздах скоротилася. У цьому році зафіксовано 65 ДТП, і усі - з вини водіїв автотранспорту. Кількість загиблих у них - 14 чоловік - значно менше порівняно з 2010 роком.

Як пишуть "Факти", стан переїздів залізничники здійснюють спільно з представниками Укртрансінспекції, ДАІ, дорожньо-експлуатаційних організацій місцевих органів самоврядування. Однак всю подальшу роботу по забезпеченню безпеки руху транспорту і людей доводиться виконувати самої залізниці.

Видання також зазначає, що, незважаючи на зусилля залізничників, українці продовжують ставитися до своєї безпеки. Так, на місці трагедії в Марганці Придніпровська залізниця за власні кошти побудувала шляхопровід. Для пішоходів зроблені зручні освітлені тротуари шириною в півтора метра. Але місцеві жителі нерідко перебираються через колії по-старому.

Найнадійніший спосіб раз і назавжди виключити аварії на переїздах - зробити так, щоб автомобільний і залізничний транспорт не перетиналися, наводить видання думку першого заступника начальника Головного управління колійного господарства Олексія Винничука. Однак за останні десять років в Україні побудовано всього десять розв'язок.

"Такі інженерні споруди вимагають значних фінансових витрат, залучення десятків мільйонів бюджетних коштів. У залізниць на це кошти знайшлися. У місцевих бюджетів - ні", - цитує видання Олексія Винничука.