У Vodafone Україна з'явився новий директор з маркетингу
Новопризначений топ-менеджер приступить до виконання обов'язків 10 березня
Мобільний оператор Vodafone Україна призначив Андрія Отрощенко новим директором з маркетингу. Про це йдеться в прес-релізі оператора.
Новопризначений топ-менеджер приступить до виконання обов'язків 10 березня. До призначення Отрощенко обіймав керівні посади в маркетингових підрозділах компаній AB INBEV Україна і Carlsberg Україна.
Фото: директор з маркетингу Vodafone Україна Андрій Отрощенко
Отрощенко закінчив Донецький державний університет управління, отримавши ступінь магістра в галузі управління маркетингом, його управлінський досвід становить понад 8 років.
Попередній директор з маркетингу Vodafone Україна, Олег Штахетин, покинув компанію в жовтні 2016 року.
Нагадаємо, Vodafone планує в цьому році завершити ребрендинг і закрити старі тарифи "МТС".