ua en ru

Visa і MasterCard планують зайнятися таргетованою рекламою

Найбільші у світі оператори кредитних карт Visa і MasterCard мають намір використовувати інформацію про поведінку покупця своїх клієнтів для реклами і маркетингу. За інформацією The Wall Street Journal (WSJ), з подібною пропозицією представники двох компаній зверталися до лідерів світової рекламної індустрії.
Visa обробляє понад 45 млн клієнтських транзакцій в рік, MasterCard - 23 млн. За інформацією WSJ, компанії розглядають можливість продавати анонімні історії покупок клієнтів аналітикам, маркетологам та рекламним компаніям. Оператори кредитних карт вважають, що є в їхній базі інформація може дозволити виділяти групи потенційних клієнтів, зацікавлених, приміром, у спецпропозиції з міжнародних перельотів, покупках якихось категорій продуктів і т.д. Також оператор може відстежити, скільки реальних покупок рекламованої продукції було зроблено за підсумками проведеної кампанії.