ua en ru

У Німеччині середній вік покупців нових автомобілів у січні-липні ц.р. склав 50,8 років

У Німеччині середній вік покупців нових автомобілів у січні-липні 2010 р. склав 50,8 років, вік 11,3% жителів країни, які стали в цей період власниками нових авто, - більше 70 років. Як вважає німецький автомобільний експерт Фердінанд Дуденхеффер, враховуючи цей фактор, виробники автомобілів повинні приділяти більше уваги таким аспектам, як забезпечення безпеки, наявність у машинах електронних асистентів водія, охорона навколишнього середовища і витрата палива, повідомляє Deutsche Welle з посиланням на німецькі ЗМІ. "Чим старше власник автомобіля, тим вище його запити в області безпеки", - вказав Ф.Дуденхеффер. Крім того, на його думку, люди більш зрілого віку з більшою відповідальністю ставляться до того, як буде жити майбутнє покоління.
Серед найбільш молодого покоління покупців автомобілів, середній вік яких становить 44,7 року, популярні моделі малого і особливо малого класу. Машини основних німецьких автовиробників, таких як Audi, BMW і Opel, купують люди, середній вік яких становить 52 роки. Продукція автоконцерну Volkswagen користується попитом у німців у віці 50,7 років. Автомобілі компаній Mercedes і Jaguar воліють купувати люди більш зрілого віку - ті, кому за 56 років. "Німецький ринок автомобілів - це відображення стану нашого суспільства: покупці нових авто стають все старше", - зауважив Ф.Дуденхеффер.