ua en ru

Впадуть чи зростуть акції Яндекс на біржі: дискусії трейдерів і аналітиків

Инсайдеровская інформація, отримана законним шляхом, завжди цінна (швидше безцінна) для трейдерів біржі: про що мовчать (або неповний голос кажуть) ЗМІ та що ще не врахували або не знають інвестори - один з найважливіших факторів, що змушують акції будь-якої корпорації на міжнародних біржах приходити в стрімкий рух.

Зараз в центрі уваги аналітиків найбільших російських та світових інформаційних агентств виявилися акції Яндекса - найбільшої пошукової системи Росії. Підстава: інформація РИА Новости та біржового сайту investorpoint.com про підготовку великої розпродаж відразу 8,35 мільйона акцій російської компанії Яндекс, виставлених в грудні 2012р. її нинішніми власниками і великими інвесторами.

Розпродаж великих пакетів акцій компаній на біржі - завжди підстава для падіння акцій: потенційні покупці обов'язково знайдуться - питання за якою ціною, адже якщо заздалегідь знати про розпродаж.

Зовсім протилежної думки дотримуються трейдери Академії Masterforex-V, повідомили в ексклюзивному інтерв'ю "Біржовому лідеру", що акції високотехнологічних компаній, у т. ч Яндекса знаходяться в області покупок, а не продажу, відповідно, акції Яндекса потрібно купувати, а не продавати.

Отже, до зростання або падіння акцій Яндекса потрібно готуватися інвесторам біржі, - розбиралися аналітики розділу "новини біржі" і "новини пошукових систем" журналу "Біржовий лідер"

РИА Новости і investorpoint.com про бажання "ранніх інвесторів" розпродати акції Яндекса

За даними ресурсу investorpoint.com основні акціонери "Яндекса" в грудні виставили на продаж 8,35 мільйона акцій російської компанії. Це свідчить про набирає тенденцію розпродажів акцій "Яндекс" її інституційними інвесторами.

Інвестори, які вкладали в "Яндекс" на початковому етапі проведення IPO розпродають акції, оскільки будуть вкладати кошти в інші швидкорослі стартапи, які на їх думку забезпечать значно більшу віддачу від інвестицій.

Від чого ж залежить ціна акцій російського "Яндекса"? Від ціни акцій великих гравців західного IT-ринку, пояснив в інтерв'ю РИА Новости аналітик "Фінам" Леонід Деліцин. Вартість акцій "Яндекс" багато в чому залежить від великих IT-гравців, таких як Facebook або Groupon, а не від успішних показників російської компанії.

На думку аналітиків "Фінама" фонди які почали продажу акцій компанії "Яндекс":

1. У грудні 2012 року компанії BC&B Holdings B. V. і Kameson Management Limited виставили на продаж найбільша кількість акцій Яндекс, вони виставили на продаж 4,85 млн. і 3 млн. акцій відповідно. Інвестфонд Saint Davis Тгиѕамерен реалізувати 0,5 мільйона акцій. В сумі, на акціях Яндекс станом на 18 грудня в 22,86 долара США інвестори можуть заробити 190,8 млн. доларів.

2. Інвестфонд Kameson Management Limited, який розпоряджається 5,515 мільйона акцій класу "А" компанії "Яндекс" від імені іншого інвестфонду UFG Private Equity Fund II LP. Ці фонди инвестирвоали свої кошти в "Яндекс" на більш ранній стадії, і швидше за все "вони розцінили, що той повернення вкладених коштів, який їм потрібен вони вже не отримають", пояснила аналітик Sberbank CIB Ганна Лепетухіна.

Ганна Лепетухіна також пояснила, що не вірно вважати, що інвестори відвернулися від "«Яндекса", зростання акцій якого може бути і 20%, і 40%. Але, ймовірно у них на прикметі інші стартапи,інвестиції в які принесуть більш відчутну віддачу

3. Tiger Global Management також в 2012 році продав 8,5 мільйона акцій, за які за різними оцінками міг виручити близько 200 млн. доларів США. Така расспродажа акцій "Яндекса" Tiger носить довгостроковий тренд, в 2012 році фонд близько половини інвестпортфеля акцій російського IT-гіганта, скоротивши свою частку при цьому до 7,2%.

4. Almaz Capital також реалізував акції "Яндекса" загальним обсягом 204 тисячі акцій на суму в 4,55 мільйона доларів США.

Нагадаємо, що "Яндекс" провів своє первинне публічне IPO на біржі Nasdaq ще в травні місяці 2011 р., розмістивши при цьому близько 52 млн. звичайних акцій класу A за ціною 25 доларів США за акцію. Максимальна вартість акції була досягнута в липні 2011 р. ціна акції становила 35,95 доларів США. У грудні 2011 р. акції "Яндекса" досягли свого історичного мінімуму, впавши при цьому в ціні до рівня 17,55 доларів США.