Україна і РФ подали заявку на авіаперевезення вантажів НАТО
Україна і РФ подали заявку на авіаперевезення вантажів НАТО, повідомила сьогодні прес-служба українського державного підприємства "Антонов". "4 квітня 2012 р. ДП "Антонов" спільно з групою компаній "Волга-Дніпро" подали спільну заявку на участь в тендері НАТО на виконання стратегічних повітряних перевезень за програмою SALIS (Strategic Airlift Interim Solution)", - говориться в повідомленні.
Увазі тендерного комітету партнери представляють широкі можливості об'єднаного парку важких транспортних літаків Ан-124-100 "Руслан" і їх модифікацій. У цього українсько-російського альянсу вже є довгостроковий досвід роботи в рамках SALIS. Згідно з угодою, підписаною на початку 2006 р., у виконанні стратегічних перевезень на користь 18 країн-учасниць програми були задіяні до шести "Русланів" об'єднаного флоту "Антонов" і "Волги-Дніпра". Для ефективної взаємодії із замовником і координації роботи спільного флоту в рамках програми партнери створили спільну компанію Ruslan SALIS, що базується в Лейпцігу.
З березня 2006 р. "Руслани" виконали більше 2100 польотів, доставили більше 120 тис. т вантажів як військового, так і цивільного призначення в різні країни. У січні 2007 р. в аеропорту Лейпциг-Халле (ФРН) відкрилася база технічного обслуговування цих літаків.
Робота "Русланів" в рамках SALIS ведеться відповідно до контракту, підписаного в січні 2006 р. строком на три роки з правом пролонгації, між NAMSA (NATO Maintenance and Support Agency), що представляє інтереси НАТО, і компанією Ruslan SALIS GMBH. Згідно з документом, два літаки Ан-124-100 постійно базуються в лейпцігському аеропорту, ще 4 машини надаються на вимогу. В кінці 2008 р. контракт був пролонгований на 2 роки, а в грудні 2010 р. - ще на 2 роки. Термін дії контракту закінчується 31 грудня 2012 р.
Нагадаємо, "Аеросвіт" має намір відсудити у "Антонова" десятки мільйонів гривень.