ua en ru

За три місяці абоненти 60 тисяч раз звернулися за допомогою в контакт-центр "Вінницягаз"

За три весняні місяці 2016 контакт-центр ПАТ "Вінницягаз" опрацювала майже 60 тисяч звернень від споживачів природного газу у Вінницькій області. Більша половина телефонних звернень пов'язана з передачею показань лічильника газу з 1 по 5 число, повідомляє прес-служба компанії.

Так, контакт-центр ПАТ "Вінницягаз" набуває все більшої популярності серед клієнтів компанії - споживачів природного газу у Вінницькій області. Про це свідчить той факт, що лише за три місяці 2016 року номери (0432) 509-104, (0432) 605-304 і (068) 30 00 104 споживачі природного газу у Вінницькій області набирали 60 тисяч разів, що становить 63% від загальної кількості дзвінків за 11 місяців 2015 року, яких було 95 тисяч.

Наголошується, що найчастіше мешканці звертаються в контакт-центр "Вінницягаз" саме для передачі показань лічильника газу в період з 1 по 5 число щомісяця. Приміром, в березні цього року за телефоном контакт-центру клієнти "Вінницягаз" передали майже 9 тисяч свідчень, у квітні - 10, а в травні - 11 тисяч показань лічильників.

Разом з тим, все більшою популярністю користуються нові послуги Контакт-центру компанії, такі як можливість передати показання лічильника за допомогою смс-повідомлення на короткий номер 7104 і автоматичне голосове повідомлення IVR (працює за телефонами (0432) 509-104, 605-304). Наприклад, протягом квітня-травня поточного року більше тисячі споживачів природного газу у Вінницькій області оцінили переваги передачі показань лічильника саме за допомогою короткого номера СМС-повідомлення 7104.

"Сьогодні такий спосіб передачі показань лічильника, разом з Особистим кабінетом, є найзручнішим для споживачів. Адже щомісяця з 1 по 5 число навантаження на багатоканальні номери контакт-центру зростає, і споживачі не завжди з першого разу можуть додзвонитися до оператора. Так втрачається час. Щоб розвантажити телефонні номери і зробити процес передачі показань лічильника для наших споживачів ще швидше і комфортніше, ми ввели додаткові можливості для цього у вигляді смс і автоматизованого голосового меню", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Вінницягаз" Юлія Бикташева.

Також повідомляється, що щодня з 8 до 20.00 без вихідних оператори Контакт-центру компанії також надають клієнтам компанії загальні консультативні послуги (інформація з приводу тарифів на газ, встановлення безкоштовних лічильників і т. д.), консультації з приводу рахунки за спожитий газ, проводять звірку особового рахунку , газового обладнання, надають інформацію щодо пільг і субсидій, планово-технічного обслуговування.